اخبار روز سینما

نگاه ترانه علیدوستی به فیلم برادران لیلا [جزئیات]

جدیداً، مصاحبه‌ای از ترانه علیدوستی ، بازیگر نقش لیلا در فیلم برادران لیلا منتشر شده که نگاه ترانه علیدوستی به فیلم برادران لیلا را بازگو می‌کند.

در مصاحبه‌های جدید که از ترانه علیدوستی گرفته شده است، نظر ترانه علیدوستی درباره برادران لیلا پرسیده می شود و گفته های ترانه علیدوستی برای برادران لیلا بیان می شود. همچنین مصاحبه برادران لیلا از ترانه علیدوستی حواشی زیادی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان فیلم برادران لیلا ساخته سعید روستایی

تحلیل و نقد فیلم برادران لیلا

نگاه ترانه علیدوستی به فیلم برادران لیلا

ترانه علیدوستی در یک مصاحبه‌ای که در کنار فرش قرمز کن داشت، نقش خود را در برادران لیلا از یک اتفاق بزرگ‌تر در ایران دانست که در آن زنان در خط ابتدایی اولیه تغییرات یک یک را تغییر داد.

ترانه علیدوستی درباره نقش اول زن در این فیلم با بازی خودش گفت:

فکر می‌کنم نقشی در این فیلم، استاره‌های اتفاقی بزرگ است که در جامعه ایران در حال اتفاق افتادن است. جامعه زنان کشورم، در خط مقدم تغییرات جامعه هستند. آن‌ها برای حقوق‌شان مبارزه می‌کنند و راهنمای خانواده برای رسیدن به یک.

در ادامه می‌توانید تصویری از ترانه علیدوستی در نقش لیلا ببینید:

نظر ترانه علیدوستی درباره برادران لیلا

گفته های ترانه علیدوستی برای برادران لیلا

برادران لیلا ایرانی در ژانر درام به نویسندگی کارگردانی سعید روستایی است که در ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. سعید پورصمیمی نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی، پیمان، فرهاد اصلی، محمد علی‌محمدی، فراهانی و مهدی حسینی نیا از بازیگران فیلم هستند.

ترانه علیدوستی متولد ۲۲ دی ۱۳۶۲ بازیگر ایرانی است. او در فیلم‌سازان برجسته‌ای چون رسول صدرعاملی، واروژ و اصغر فرهادی بازی کرده و جوایز از جمله جایزه بهترین زن از جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس سوئیس و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن زن جشنواره فجر را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا