اخبار روز سینما

نگاهی به زندگی «آقا. خاص» کشتی، به روایت فرزاد حسنی







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، قسمت جدید برنامه کافه مستند امشب جمعه هفتم روی آنتن می رود. اردیبهشت ماه با بحث در مورد مستند آقای خاص که از شبکه عقیق پخش شد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: این مستند به کارگردانی سجاد ترابی سعی دارد اطلاعات جدیدی از محمد بنا، سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران و آقای خاص تیم کشتی فرنگی ایران ارائه کند. فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.

«آقای خاص» فیلمی مستند نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینما-قیکریت به نمایش درآمد و قرار است برای اولین بار از تلویزیون پخش شود.

همکاران این اثر پس از پخش این مستند، در میز نقد و بررسی «کافه مستند» داود مرادیان و مهدی انصاری به مدیریت سجاد ترابی، به بررسی مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستندهای ورزشی می پردازند.

در خلاصه داستان این برنامه، داود مرادیان میزبان علی محمدی، قهرمان کشتی ایران و همچنین مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی های این اسطوره کشتی ایران صحبت کند. سر میز مستند برنامه امیر مهریزدان مدیر سابق مرکز مستند سوره که به تازگی ماموریت دو ساله خود را در این مرکز به پایان رسانده، مهمان برنامه است تا درباره مسائل روز حوزه فیلم مستند صحبت کند.

کافه مستند به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست و اکران داوود مرادیان در گروه مستند شبکه افق سعی دارد جلوه ای متفاوت به مقوله مستند ارائه کند. «کافه مستند» هر هفته عصر جمعه ساعت 21:00 از این شبکه پخش می شود.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا