اخبار روز سینما

نوشتن فیلمنامه فصل دوم Gen V پیش از شروع سریال آغاز می شود

بازیگر سریال مرکب به اشتباه رفتار جنسی شد: «او یونگ سو سو یکی ستارگان نقش اصلی سریال محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب بازی مرکت (بازی ماهی مرکب 2021) در کره جنوبی به سو رفتار جنسی شد. این موضوع به سال ۲۰۱۷ باز می‌گردد. زنی که نامش فاش نشده ادعا کرده که او یونگ سو در سال ۲۰۱۷ بدون اجازه او رسا ل.

این پرونده دسامبر سال ۲۰۲۱ توسط مقامات کره مورد بررسی قرار گرفت و در ۲۰۲۲ بسته شد. اما طبق آنچه «ورایتی» منتشر کرد به نظر می رسد که جریان این پرونده دوباره به کار افتاده است.

این بازیگر رسانه «جی‌تی‌بی‌سی» است که رسانه‌های کره‌ای را بیان می‌کنند و در آن ادعای این را نادرست می‌خوانند. این به این شکل می باشد: «من فقط دستـش گرفتم تا از رودخونه کنم، بعدش هم ازش خواهی کردم چون گفت اگه معذرت خواهی کنم الم شنگه شنگه راه نمی ندازه، اما این به معنی متن نیست که من جرمی جرمی». مشخص نیست که این متن توسط چه.

همه این را به خاطر بازی در نقش «بازیکن 01 01 01 01 01 01 01 01 01 01 01 01 00 01 00 01 00 01 ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱ ۰۰۱”

تا لحظه این خبر در تاریخ 5 آذر 1401 اطلاعات بیشتری در این مورد به بیرون درز پیدا نکرده است. همچنین هنوز مشخص نیست که این اتفاقات در روند ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب تاثیری .

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا