اخبار ورزشی

بازی بیرانوندو هواداران را فراموش نمیکنیم / برای فینال شجاعانه تلاش میکنیم!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، ریکاردو گایگو وی در نشست خبری پیش از فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس گفت: امیدوارم شرایط اقتصادی تاثیری در شرایط تیم نداشته باشد. حدود هفت هشت ماه است که پولمان را نگرفته ایم و یک سری وعده ها هم داده ایم اما شرایط تغییر نکرده است و تا الان من پرسنلم کادر پزشکی و بازیکنان پولی دریافت نکرده اند. همچنین تمرکز روی کارمان سخت است و به خاطر آن خسته شده ایم، اما برای پیروزی در بازی آخر به میدان رفتیم و با تمام توان، توان، توان، شجاعت، شجاعت، اتحاد و با تمام وجود تلاش خواهیم کرد. ما باید در این فینال بجنگیم و من 100 درصد مطمئن هستم که می توانیم در این فینال پیروز شویم. من به تیمم ایمان دارم و شایسته قهرمانی هستیم و شایسته آن هستیم که فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم. من برای بازیکنان پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم و بازیکنان خوبی دارند اما به مهارت و روحیه تیمی مان هم اعتقاد دارم. پس فردا ممکن است برای ما باشد.

وی در باره در دربی قبلی که منجر به شکست آبی ها شد، افزود: پرسپولیس در آن بازی هم چندان خوب نبود. به نظر شما پرسپولیس مستحق برد بود؟ قبول دارم که هیچکدام شایسته پیروزی نبودند. در اولین بازی که مقابل پرسپولیس انجام دادیم باید پیروز می شدیم اما دو گل از روی ضربه ایستگاهی دریافت کردیم. من به همه احترام می گذارم، اما در بازی برگشت تساوی یک نتیجه عادلانه بود. طبیعتا من و پرسپولیس همدیگر را مطالعه کرده ایم و آخرین بازی با این تیم را یک بار دیگر تماشا کرده ام. از آن زمان تاکنون هیچ چیز تغییر نکرده است. بدون بازیکن، بدون سیستم و همان پویایی قبلی. در عین حال درست است که در دربی قبلی بازیکنان کلیدی تیم را داشتیم که مصدومیت های جزئی داشتند و برای آن بازی چندان هیجانی نداشتند. آنها از نظر روحی و جسمی آماده نبودند، اما اکنون فکر می کنم تیم ما در همه زمینه ها از جمله حمله و دفاع، آمادگی بیشتری نسبت به قبل دارد. تنها چیزی که می خواهم این است که بازیکنان تمام استعدادشان را به میدان بیاورند.

سرمربی آبی پوشان پایتخت تصریح کرد: شرایط خوبی داریم و در دیدار مقابل تراکتورسازی، نساجی و مس رفسنجان هم خوب بودیم و باید در فینال تمام تلاشمان را کنیم. ما باید تمام اشتیاق خود را نشان دهیم. باید طوری بازی کنیم که انگار آخرین بازی زندگیمان است. الان تیمم را در چنین شرایطی می بینم. آنها منتظر این بازی هستند. ما باید با استراتژی بازی کنیم. در ایران ما نمی توانیم با اسرار کار کنیم زیرا همه همه چیز را می دانند. مثلاً می خواهم یک استراتژی در آموزش بگذارم، خیلی ها از بیرون عکس و فیلم می گیرند یا خیلی ها می توانند آموزش را از پنجره مقابل تماشا کنند. کمی غیرقابل باور است اما سعی می کنیم به خوبی آماده شویم تا پرسپولیس را شگفت زده کنیم. آنها تیم خوبی دارند و ما باید برای پیروزی پیشرفت کنیم.

ریکاردو گایگو صدام در خصوص عملکرد تیم داوری در شهرورد خاطرنشان کرد: گل محمدی نظر خود را دارد اما من موافق نیستم. اگر داوران در این فصل اشتباهات بزرگی مرتکب نمی شدند، ما قهرمان می شدیم. در ایران همه می دانند. حتی در دربی هم اگر پنالتی می گرفت ما 0-0 بودیم و جلو می رفتیم. می گفتند پنالتی نیست اما در بازی بعد با گل گهر دقیقا همان صحنه برای پرسپولیس پنالتی زدند. من در کارم جدی هستم و به همه احترام می گذارم. ما این اشتباهات را فراموش نمی کنیم. من چیزی برای خودم نمی خواهم و فقط یک قاضی منصف می خواهم. من مشکلی ندارم اگر داور خوب کار کند و نتیجه نگیریم، به او می گویم خیلی خوب داوری کردی اما در اکثر بازی ها نتوانستم این کار را انجام دهم و از او تشکر می کنم چون با اشتباهاتش اشتباه کردند. دور از قهرمانی و هر کسی که آن را خوب می شناسد.

وی ادامه داد: امیدوارم تا فردا داوری که 10 سال سابقه قضاوت دارد و شنیدم در این فصل نه برای ما و نه پرسپولیس قضاوت نکرده، آرامش پیدا کند و تحت فشار نباشد و از بازی لذت ببرد. به بازیکنانم گفتم که به داور کمک کنند تا وظایفش را به خوبی انجام دهد، اما اتفاقاتی که امسال افتاد را فراموش نخواهیم کرد. من به دروازه بان آنها احترام می گذارم و با او احساس خوبی دارم و به او احترام می گذارم، اما ما، بازیکنان و هواداران مان کارهایی که او علیه ما بعد از بازی قبل انجام داد را فراموش نمی کنیم. ما باید به هم احترام بگذاریم و چه برد و چه باخت، باید به هم احترام بگذاریم. این تحریکات برای فوتبال خوب نیست. من علیرضا را دوست دارم و رابطه خوبی با او دارم اما کارهایش را فراموش نمی کنم و امیدوارم عموم ما هم فراموش نکنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با علیرضا بیرانوند و سایر بازیکنان پرسپولیس گفت: ببینیم فردا چه می شود. من به همه احترام می گذارم. بازیکنانم دعا کردند که دوباره مقابل پرسپولیس بازی کنیم. همه ما فقط می خواستیم مقابل پرسپولیس بازی کنیم. قبل از دیدار او با هواداران منتظر بازی با پرسپولیس بودیم، بقیه اش را می توانید تصور کنید.

ریکاردو گایگو افزود: برای من همیشه قهرمانی در جام حذفی مهمتر است. این یک موضوع شخصی نیست. این یک بازی است و همه ما به یکدیگر احترام می گذاریم و همه برای پیروزی می جنگیم، اما این یک جنگ نیست. ما باید با احساسات و توهم بازی کنیم اما خودمان را کنترل کنیم. مهمترین چیز در زندگی برای من برنده شدن است و برنده شدن برای من همه چیز است.

وی همچنین با اشاره به جدایی و اتفاقات احتمالی بعد از فینال، تصریح کرد: فعلا فقط فینال جام حذفی، فرهنگ ما این است و یاد گرفته ایم که هیچکس را پشت سر نگذاریم. گاهی نمی گذارند کارت را انجام بدهی و اخراجت می کنند، اما گاهی می خواهیم بمانیم اما هیچ کمکی به ما نمی کند. الان تیمم از من حمایت کرد و از بازیکنانم حمایت می کنم و اگر از این تیم بروم همه چیز 10 برابر بدتر می شود. مطمئن بودم در لیگ دهم می شویم و به فینال جام حذفی نمی رسیم، ما به توانایی های خود ایمان داریم و برای خانواده خود بازی می کنیم. ما برای باشگاه و هوادارانمان بازی می کنیم. ما هرگز تسلیم نمی شویم و همیشه می جنگیم.

سرمربی پرتغالی آبی ها در پاسخ به اینکه مهاجم تیم شما در بازی فردا چه کسی خواهد بود؟ گفت: البته که هستم. اکنون من نمی گویم چه می خواهیم بکنیم. بعد از بازی قبلی از من پرسیدی چرا ارسلان را در ترکیب قرار ندادم؟ از من نپرسیدی صحبت بعد از بازی خیلی راحت است اما در بازی قبل نه تنها ارسلان بلکه برخی بازیکنان دیگر هم صد در صد آماده نبودند اما هیچکس نپرسید که چرا ارسلان بازی نکرد. اکنون شما نمی توانید بپرسید، اما می توانید بعد از بازی. ارسلان در دربی قبلی از ابتدا بازی نکرد چون 100 درصد نبود اما با هم تصمیم گرفتیم نیمه دوم بازی کند. من مجبور نیستم همیشه همه چیز را توضیح دهم. ما نباختیم چون ارسلان در بازی قبل فیکس نکرد چون بازی قبل را بدون ارسلان بردیم. همه چیز باید در نظر گرفته شود.

ریکاردو گایگو وی در خصوص تمدید با آبی ها خاطرنشان کرد: باید به آن احترام بگذارید. چه چیزی را مصرف کنیم و چه چیزی را نخوریم. من برای هر کاری در این کار آماده هستم و به تیمم و کاری که انجام می دهیم اعتماد دارم. فصل فوق العاده ای داشتیم. اگر قرار است برای آینده یک سرمربی منتظر مسابقه باشیم، بستگی به ذهنیت آن باشگاه دارد. تمام فکر من در حال حاضر روی بازی فردا است و می‌خواهیم این بازی را ببریم و وقت داریم در مورد هر چیز دیگری صحبت کنیم. فعلا فقط در مورد بازی صحبت می کنم.

در پایان در باره غیبت استقلالی ها در بازی فردا و احتمال رفتن بازی به پنالتی ها نیز تاکید کرد: سعی می کنیم فردا آخرین تست را به آنها بدهیم و ببینیم می توانند بازی کنند یا خیر. جلالی مصدوم نیست و در مورد لیست هم چیزی نمی گویم. تیم من و بازیکنانم برای بازی فردا متمرکز و آماده هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا