اخبار روز سینما

نقد تام فورد از چهره های تزریق شده!

«تام فورد» طراح لباس مشهور در پادکست «میز دو نفره با بروس بوززی» به انتقاد از روش های زیبایی که این روزها رایج است پرداخت.

به پی ام آپلود- این طراح معروف با انتقاد از روش های زیبایی که این روزها مرسوم است، گفت: مردم چیزهای زیادی به صورتشان تزریق می کنند و اصلا خوب نیست.

به گزارش گروه ترجمه صبح، فورد که اخیرا مهمان پادکست Bozzy بود، در ادامه گفت که حالا وقتی به چهره بسیاری از افراد مشهور نگاه می کنید، می بینید که دیگر حتی شبیه خودشان هم نیستند. .

وی در ادامه به اختلال «خود بیزاری» اشاره کرد که در بین مردم شیوع پیدا کرده است.

تام فورد در جای دیگری می گوید که به نظر می رسد بسیاری از این افراد ارتباط خود را با آنچه که بوده اند از دست داده اند.

آیا باید چین و چروک را پر کنیم؟

به محض دیدن یک خط یا چین و چروک، فکر می کنند باید آن را پر کنند.

فورد 61 ساله اخیراً اعلام کرد که پس از خرید استیلدر به قیمت 2.8 میلیارد دلار در سال 2022، راه خود را از برند همنام خود جدا می کند.

اظهارات او همزمان با روند روش های زیبایی تهاجمی و تزریقی است که در بین افراد زیر 30 سال مد شده است، کاری که برخی از افراد مشهور در سال های اخیر از انجام آن پشیمان شده اند.

از جمله کورتنی کاکس، بازیگر سریال «دوستان»، که در ماه مارس فاش کرد که بزرگترین پشیمانی او در زندگی تزریق‌های صورتش بوده و به زیاده‌روی در آن اعتراف کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا