اخبار روز سینما

رضا عطاران قرار بود در فیلم فسیل بازی کند ولی به یکباره چه اتفاقی افتاد! /نظرات نویسندگان «فسیل» درباره تغییر بازیگران فیلم

  1. یکی از نویسندگان فیلمنامه «فسیل» گفت: در ابتدا قرار بود رضا عطاران یکی از نقش های اصلی این فیلم را بازی کند اما این همکاری میسر نشد و ترکیب فعلی از ابتدا در ذهن تولیدکنندگان نبوده است. او همچنین از ساخت «فسیل 2» خبر داده است.
  2. به گزارش پی ام آپ، آرمین طهماسبی یکی از فیلمنامه نویسان فیلم «فسیل» در گفت و گو با برنا درباره تغییر نقش ها پس از اخراج رضا عطاران گفت: از ابتدا مشخص بود که کریم امینی کارگردانی این فیلم را برعهد ه دارد اما یکی از بازیگران در ابتدا قرار بود رضا عطاران باشد اما نشد و ترکیبی که الان وجود دارد ترکیب مد نظر اولیه نبود. این فیلم پر بازیگرتر بود اما خب با تغییرات ایجاد شده تعدادی از کاراکترهای موجود در فیلمنامه حذف شدند.»

علی باطنی دیگر نویسنده این فیلم گفت که قصد داشتند آن را به عنوان سریال تلویزیونی بسازند چون فیلمنامه متریال زیادی داشت اما دیگر سراغ سریال نرفتند. او توضیح داد: فیلمنامه به سه قسمت قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و جبهه تقسیم می شد،متریال‌ها اصلا کم نبود اما ساختن یک سریال نمایش خانگی به نسبت تولیدی سخت‌تری دارد و جسارت بیشتری لازم دارد.»

وی با اعلام اینکه احتمالاً به سراغ ساخت قسمت دوم «فسیل» خواهند رفت، گفت: در جنگ خیلی چیزهای خنده دار بود و دلیل رفتن به جنگ و موقعیت های آنها در جبهه بسیار جذاب بود.اما برای اینکه شبیه به فیلم اخراجی‌ها نباشد برخی مسائل را در نظر نگرفتیم. اما احتمال ساخت فسیل 2 وجود دارد.»

فیلم «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان اواخر اسفند اکران شده و 156 میلیارد فروش کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا