اخبار ورزشی

دیدار گروهی جام باشگاه‌های هندبال مردان 2023 آسیا /شهید شاملی ایران در برابر نجمه بحرین،شکست خورد!

به گزارش پی ام آپ، چهارمین روز از مرحله گروهی بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا (2023) به میزبانی ایران و استان اصفهان امروز دوشنبه 15 خرداد 1402 پیگیری می شود.نیروهای زمینی در اولین دیدار از ساعت 10 صبح، تیم های شهید شاملی ایران و نجمه بحرین در گروه دوم در سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان به مصاف هم رفتند.

جام باشگاه های هندبال مردان 2023 آسیا

مرحله گروهی (گروه B – بازی چهارم)

دیدار نیروی زمینی شهید شاملی ایران و نجمه بحرین

سالن ها: 25 آبان – مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان

داورها: فونوکاوا هیدکی و موراتا تتسورو (ژاپن)

ترکیب تیم هندبال شهید شاملی ایران:

مهران رهنما، محمدعلی قاسمی، محمد صفری، حامد حبیب‌زاده، الله‌کرم استکی، جواد کاظمی، مجتبی کرمیان، فرزاد رستمی، علی رحیمی‌کازرونی، فرزاد رستمی، محمدرضا کاظمی، میثم نوروزی‌تبار، مهرداد صمصامی، بهرام رستمی، بهشاد فاتحی‌زاده، امیرعباس سلطانی و علی کوهزاد.

مربی ورزشی: مسعود ظهرابی

ترکیب تیم هندبال نجمه بحرین:

لازویچ ووک، عبدالرداهامحمد، محمد عادل، علی محمد، علی محمد، الشیخ قسیم، اسکانی بی لال، زائد اسکندر، شوبار سیدعلی، المقابی احمد، مرالس یوالکونی، علی حسن، حبیب مهدی، قمبار قسیم، احمد محمد و محمد محمد.

مربی ورزشی: الفامی سید علی

توضیحات نیمه اول:

همانطور که انتظار می رفت این دیدار به سود نجمه بحرین آغاز شد و به تدریج فاصله دو تیم بیشتر شد. موقعیت های بازیکنان نجمه بحرین تبدیل به گل شد اما زمین شهید شاملی ایران نتوانست فاصله دو تیم را کم کند تا اینکه فاصله دو تیم به بیش از هشت امتیاز رسید و نیمه اول با نتیجه 23 بر 15 به سود نجمه بحرین به پایان رسید. .

نتیجه نیمه اول: نزاجا شهید شاملی 15 -النجمه بحرین 23

توضیحات نیمه دوم:

شاگردان مسعود ظهرابی در نیمه دوم تمام تلاش خود را برای بازگشت به بازی انجام دادند تا حداقل به نتیجه مساوی برسند. عملکرد بازیکنان ارتش شهید شاملی شگفت انگیز بود و توانستند از نجمه عقب نمانند. بحرینی ها هم خسته بودند و همه چیز دست به دست هم داد تا این فاصله کم شود اما تعداد گل های نجمه در نیمه دوم باعث شد تا شاگردان نجمه با نتیجه 36 بر 33 حریف ایرانی خود را شکست دهند.

نتیجه نیمه دوم (فینال): نزاجا شهید شاملی 33 – نجمه بحرین 36

نکات ویژه:

محمدعلی دروازه بان تیم هندبال نجمه بحرین در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا