اخبار روز سینما

نخستین تصاویر رسمی از فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شدند

چندی پیش تصاویری از فصل دوم سریال The Last of Us به صورت رسمی در رسانه‌ها منتشر شده است که نوید یک فصل بسیار خوب را می‌دهد.

شبکه HBO بالاخره نخستین تصاویر رسمی از فصل دوم مجموعه تلویزیونی محبوب و تحسین شده آخرین بازمانده از ما را منتشر کرد. انتشار این تصاویر، هیجان طرفداران را برای دیدن فصل دوم The Last of Us دو چندان کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فصل دوم سریال The Last of Us

این سریال که اقتباسی از بازی‌های ویدیویی به همین نام ساخته استودیو «ناتی داگ» است، در ژانر پسا آخرالزمانی و درام، توسط «نیل دراکمن» و «کریگ مازن» خلق شده است. «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» به عنوان شخصیت‌های اصلی این سریال ایفای نقش می‌کنند.

فصل دوم سریال The Last of Us

تاکنون چندین تصویر از پشت صحنه فصل دوم منتشر شده بود، اما «HBO» بالاخره تصاویر رسمی این فصل را با حضور «جوئل» و «الی» منتشر کرد. در یکی از این تصاویر، «جوئل» با موهای بلندتر دیده می‌شود که نشان از پرش زمانی نسبت به فصل اول دارد. همچنین «الی» نیز در این فصل سن بیشتری دارد. فصل دوم این سریال قرار است در تاریخ نامعلومی از سال 2025 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال The Last of Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا