اخبار روز

استراتژی های مدیریت تغییر سرمایه

مجید عشقی روز پنجشنبه در مجمع شرکت های تعاونی اقدامات عدالتخواهانه مازندران در سالن کنفرانس فرماندار بابل افزود: در حال حاضر یکی از دغدغه های اصلی ما این است که ساختار مردمی و قابل اعتماد واگذاری. انجام موجودی عدالت از پایین جامعه آموزش با تکیه بر مردم.

وی نقش افراد و تعاونی ها را در رواج اقدامات سرمایه ای بسیار پررنگ دانست و خاطرنشان کرد: در سفر به استان های مختلف با روند برگزاری مجامع عمومی تعاونی های سرمایه آشنا می شویم و نقاط قوت و ضعف را بررسی می کنیم.

وی گفت: بنگاه های تعاونی باید متکی به افراد باشد نه خانواده. بازی جایگاه واقعی خود را بیابد و این اصل را با حساسیت دنبال کنید.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار وی ادامه داد: شورای عالی بورس بالاترین مرجع تصمیم گیری در خصوص اقدامات سرمایه ای است و هیچکس نظر شخصی خود را در این خصوص نمی گیرد.

تصریح کرد: در صورت واگذاری سهام اجتماعی به تعاونی ها و افراد دولت او به وظیفه نظارتی خود ادامه می دهد و این موضوع را با حساسیت دنبال می کند.

عشقی افزود: ثروتی که در سهام عدالت موجود است می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان ها باشد و مازندران در این زمینه یکی از استان های پیشرو است.

از مجموع 49 میلیون سهم کشور، دو میلیون و 600 هزار سهامدار مازندرانی هستند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا