اخبار روز

نحوه خرید اینترنتی لاستیک دولتی ارزان


به گزارش مانی بان، لاستیک خودرو مانند بسیاری از اقلام و کالاهای مصرفی در بازار ایران با دو نوع و قیمت به دست مصرف کنندگان می رسد. از جمله این عناصر، یکی لاستیک دولتی است که بخشی از قیمت آن را دولت و مابقی را مصرف کننده در زمان خرید پرداخت می کند. یکی همچنین لاستیک آزاد است که هزینه تولید یا واردات آن به دلار آزاد محاسبه می شود و با قیمتی بالاتر از لاستیک دولتی در بازار داخلی به فروش می رسد.

به این ترتیب لاستیک خودرو در کنار محصولاتی مانند تخم مرغ، مرغ و … محصولی یارانه ای محسوب می شود. و تحت شرایط خاصی برای مصرف کنندگان قابل خریداری است.

مزایای خرید لاستیک دولتی

در سال های اخیر نرخ تورم به 40 تا 50 درصد و قیمت دلار از 3000 به 30000 تومان افزایش یافته و قیمت همه کالاها و خدمات را به شدت گران کرده است. یکی در میان این محصولات، لاستیک خودرو با افزایش قیمت بی سابقه ای روبرو شده است.

ثبت درخواست های تایر دولتی.

اگرچه لاستیک‌های دولتی عمدتاً به وسایل حمل‌ونقل عمومی از جمله اتوبوس، مینی‌بوس، کامیون و وانت اختصاص داده می‌شود، اما رانندگان و مالکان خودروهای شخصی نیز می‌توانند لاستیک را با قیمت دولتی خریداری کنند.

روش خرید حضوری لاستیک دولتی.

برای خرید حضوری لاستیک های دولتی باید مستقیما به نمایندگی های شرکت های تایرسازی داخلی مراجعه کنید.

بهتر است قبل از مراجعه حضوری برای خرید لاستیک های دولتی با نمایندگی ها تماس بگیرید. آدرس و شماره تلفن نمایندگی ها در سایت شرکت های تایر قابل مشاهده است.

قیمت بیت کوین نسبت به سال گذشته سه برابر شد


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا