اخبار ورزشی

نتایج دیدارهای روز چهارم لیگ ملت های والیبال +عکس جدول

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، روز گذشته جمعه 19 خرداد سومین روز از رقابت های لیگ ملت های والیبال 2023 با حضور 16 تیم از کشورهای کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه و … چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها حضور دارند. هفته اول لیگ ملت های والیبال به میزبانی دو شهر اتاوا در کانادا و ناگویا در ژاپن از 16 تا 21 خرداد ماه 1402 برگزار می شود و هفته دوم به میزبانی روتردام هلند و اورلئان فرانسه از 30 خرداد تا ۴تیر برگزار می شود.همچنین هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2023 از 13 تا 18 تیرماه سال آینده در دو شهر برگزار می شود. آناهیم آمریکا و گذر فیلیپین دنبال خواهد شد.

در مهم ترین دیدار لهستان و بلغارستان به تساوی رسیدند. در ست اول بلغارستان 27 بر 25 پیروز شد اما لهستانی ها در ست دوم جبران کردند و 25 بر 19 پیروز شدند. در ست سوم، بلغارستان باز هم با نتیجه 25 بر 22 و در شمارش 2 بر 1 پیش افتاد، اما در ست چهارم، لهستان با نتیجه 25 بر 22 پیروز شد. در ست پنجم لهستان باز هم پیروز شد و توانست 15 بر 11 پیروز شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا