اخبار ورزشی

نتیجه روز سوم جام ملت های آسیا برای مسابقات باشگاه های هندبال/ جدول

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، سومین روز از بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به میزبانی ایران روز گذشته (شنبه 13 خرداد) در حالی در ورزشگاه نقش جهان (سالن 25 آبان) اصفهان برگزار شد که ایران میزبان این رقابت ها است. برای چهارمین بار روز سوم این مسابقات با چهار بازی پیگیری شد که در روز استراحت سپاهان تیم شهید شاملی دیگر نماینده کشورمان به میدان رفت و پیروز شد.

نماینده هند 15 – ال رایان قطر 35

در اولین دیدار تیم های هندبال هند و الریان قطر به مصاف یکدیگر رفتند. الریان قطر با 20 امتیاز بیشتر قهرمان شد. الهلو عبدالکریم دروازه بان تیم الریان قطر به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد.

نتیجه روز سوم جام ملت های آسیا برای مسابقات باشگاه های هندبال/ جدول

تاشکند ازبکستان 34 _ نزاجا شهید شاملی ایران 39

تیم هندبال شهید شاملی ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های جام باشگاه های آسیا مردان به مصاف تاشکند ازبکستان رفت و در نهایت با نتیجه 39 بر 34 به پیروزی رسید. در پایان امیر عباس سلطانی به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب و جایزه خود را دریافت کرد.

النجمه بحرین 38- جونیور کلاب چین 28

در دیگر بازی تیم های هندبال جوانان چین و نجمه بحرین به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه 38 بر 28 به سود نماینده بحرین به پایان رسید. محمد عادل بازیکن تیم نجمه بحرین در مقابل تیم جوانان چین عنوان بهترین بازیکن را کسب کرد.

الکاظمه کویت 34 _ نماینده عمان 31

تیم های هندبال الکاظمه کویت و نماینده عمان در سومین دیدار فینال بیست و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا هندبال مردان به مصاف هم رفتند. الکاظمه کویت با 3 امتیاز بیشتر پیروز شد.

برنامه دیدارهای روز سوم:

نتایج دیدارهای روز سوم جام ملت های آسیا برای باشگاه های هندبال + جدول

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا