اخبار ورزشی

نتایج دیدارهای روز دوم جام ملت های آسیا برای باشگاه های هندبال + جدول

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، روز گذشته جمعه دوازدهم خردادماه در ورزشگاه نقش جهان (سالن 25 آبان) اصفهان، دومین روز از بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به همت ایران برگزار شد. ایران برای چهارمین بار میزبان این مسابقات است. . روز دوم این رقابت ها با پنج دیدار پیگیری شد که تیم شهید شمالی نتیجه را واگذار کرد و سپاهان پیروز شد تا نتیجه میدان نمایندگان ایران یک برد و یک باخت بود.

نماینده عمان 35 _ نماینده هند 20

تیم های هندبال نماینده عمان و هند امروز در چارچوب اولین دیدار روز دوم این رقابت ها به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی عمانی ها به پایان رسید. ایمان کوشاری دروازه بان تیم هندبال هند به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد.

چین نوجوانان 25- تاشکند ازبکستان 25

دیدار تیم های هندبال جوانان چین و ازبکستان تاشکند از ساعت 12 آغاز شد. در پایان این دیدار دو تیم به تساوی 25 بر 25 رضایت دادند. راحت جولداسبایف بازیکن تیم ملی تاشکند ازبکستان عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها را از آن خود کرد.

نتایج دیدارهای روز دوم جام ملت های آسیا برای باشگاه های هندبال + جدول

نزاجا شهید شاملی 30 _ الکویت کویت 40

تیم های هندبال شهید شمولی از ایران و الکویت از کویت در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا به مصاف هم رفتند. نماینده ایران در نهایت با نتیجه 40 بر 30 بازی را به حریف کویتی واگذار کرد. در پایان این بازی عبدالله القرابالی بازیکن تیم الکویت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

النجمه بحرین 28- الذیل قطر 26

تیم های هندبال الدحیل از قطر و النجمه از بحرین از ساعت 16 به مصاف یکدیگر رفتند. در پایان تیم النجمه بحرین در دومین دیدار خود مقابل تیم الدیل با نتیجه 28 بر 26 در لحظات پایانی محمد محمد بازیکن تیم النجمه بحرین مقابل این تیم پیروز شد. الدحیل قطر عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد.

نتایج دیدارهای روز دوم جام ملت های آسیا برای باشگاه های هندبال + جدول

سپاهان ایران 30_ الکاظمه کویت 28

تیم های هندبال سپاهان از ایران و الکاظمه از کویت در آخرین دیدار از دور دوم رقابت های هندبال مردان جام باشگاه های آسیا به مصاف هم رفتند. شاگردان وویویچ توانستند با نتیجه 30 بر 28 برابر حریف کویتی خود به پیروزی برسند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا