اخبار روز

حتی نان هم گران شد!

نجفی افزود: افزایش قیمت نان یک معضل ملی است و در چند روز اخیر قیمت های جدید نان در چند استان وضع شده و امروز در قزوین تعرفه های جدیدی اعمال شده است.

رئیس کمیته نان و آرد شهرستان قزوین تصریح کرد: با توجه به تحلیل قیمت تمام شده نان به جز آرد، با توجه به افزایش هزینه های مربوط به بیمه، حقوق کارگران، اجاره مغازه ها، حامل های انرژی و برخی مواد اولیه. مانند مخمر، واحدهای درآمد و هزینه نانوایی مطابقت نداشت.

نجفی با بیان اینکه استان ها سهمی در افزایش قیمت نان یارانه ای نداشته اند، تاکید کرد: عدم تناسب درآمد و هزینه مورد اعتراض نانوایان قرار گرفت و از این رو با برگزاری جلسات متعدد متولیان و کارشناسان این امر انجام شده است. . برای افزایش قیمت نان تلاش کنید.

به گفته این مسئول افزایش قیمت نان با توجه به سرانه مصرف آرد در هر منطقه در نظر گرفته شده است.

قیمت جدید نان در قزوین

رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین با اشاره به قیمت های جدید نان گفت: قیمت نان سنگک یارانه ای نوع یک با وزن 450 گرم 2000 تومان و نوع 2 2000. 350 برداشت است. قیمت نان بربری نوع 1 به وزن 500 گرم 1500 تومان و نوع 2 1900 تومان، نان بربری 1000 گرمی 3250 تومان و نوع 2 4550 تومان است. قیمت نان لواش مستطیلی با وزن 140 گرم در نوع یک 450 تومان و نوع دوم 535 تومان و نان تافتون با وزن 200 گرم در نوع یک 650 تومان است.

بهرامی گفت: قیمت نان لواشی گرد سنتی به وزن 200 گرم برای نوع اول 820 تومان و نوع دوم 900 تومان است. هیچ افزایش قیمتی در آرد نداریم و قیمت نان به طور متوسط ​​بین 29 تا 30 درصد افزایش یافته است. امیدواریم نانوایان با تعیین قیمت های جدید برای افزایش کیفیت نان و ایجاد رضایتمندی شهروندان با اتحادیه همکاری کنند.

بهرامی یادآور شد: واحدهای کنترل و بازرسی نیز با فعالیت بیشتر و بازرسی از نانوایی ها عملکرد همکاران را ارزیابی می کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا