اخبار روز

نامه عجیب ایران خودرو مشتاقان را نگران کرد!

به گزارش پی ام آپ، مدیرعامل ایران خودرو در نامه ای به سازمان بورس از زیان 21 میلیارد تومانی این گروه خودروسازی خبر داد.

در پی نامه گروه صنعتی ایران خودرو به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس مبنی بر اعلام حذف مبلغ غرامت به دلیل قیمت سفارشی دفاتر حسابداری، گروه صنعتی از این موضوع گلایه داشتند و از سوی دیگر گروهی با استناد به اصل 90 قانون، اصل 44، بر نبود مدرکی برای شناسایی درآمد از طرف مطالبات دولت و عدم پذیرش مطالبات بخشی از دولت تاکید کردند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو روز سه شنبه (25 خرداد) نامه ای به جعفر سلطانی، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه معدنی و صنعتی ارسال کرد که در آن به صدور گزارش هیئت مدیره این شرکت در خصوص اعمال تعدیلات اشاره شده است. و رفع مطالبات دولت زیان 21 میلیارد تومانی را در قالب تعدیل سالانه در سال 1400 و همچنین در 9 ماهه 1401 گزارش کرد.

در متن این نامه آمده است:

«در خصوص ضمیمه بند 1 صورتجلسه شماره 628 مورخ 16/03/1402 هیأت مدیره شرکت ایران خودرو مبنی بر رعایت استانداردهای حسابداری و اعمال تعدیلات لازم در دفاتر شرکت و استرداد مبالغ ارسالی به حساب دولت در سرفصل زیان های ناشی از اعمال قیمت های دستوری جهت اطلاع به شرح زیر استفاده می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا