اخبار روز سینما

نامزد ۲۹ ساله آل پاچینو که در انتظار اولین فرزندش است!/ قرار ملاقات این زن با مردهای مسن!

به گزارش پی ام آپ؛ آل پاچینو ستاره بزرگ دنیای سینما در حال آماده شدن برای جشن تولد چهارمین فرزندش با نامزد ۲۹ ساله اش نورالفلاح در ۸۳ سالگی است. گفته می شود که این تهیه کننده تلویزیونی هشت ماهه باردار است و تنها چند هفته تا تولد اولین نوزادش باقی مانده است. این زوج برای اولین بار در آوریل 2022 در ونیز، کالیفرنیا در حال صرف غذا با هم دیده شدند و تنها چند ماه بعد بارداری الفلاح اعلام شد.

همچنین نورالفلاح در پست اینستاگرامی که جیسون موموآ درباره افتتاحیه گالری هنری خود منتشر کرد، در کنار بازیگر فیلم پدرخوانده دیده شد. این خبر احتمالاً برای میتال دوهان، دوست دختر سابق آل پاچینو که در سال 2020 از هم جدا شد، شوکه کننده خواهد بود. او پس از جدایی از آل پاچینو گفت:

صادقانه بگویم، او یک پیرمرد است. با تمام عشقی که به او دارم، این رابطه نمی تواند دوام بیاورد.

نامزد مرموز آل پاچینو; قرارهای عجیب با میک جگر، کلینت ایستوود و دیگران!

رابطه نامزد آل پاچینو با مردان مسن

با این حال نورالفلاح الان با آل رابطه دارد و منتظر اولین فرزندشان هستند. طبق گزارش سایت «Page Six» در سال 2017، زمانی که الفلاح 23 ساله بود، حدود یک سال با میک جگر، رهبر گروه رولینگ استونز قرار ملاقات گذاشت و با او ملاقات کرد. جگر در آن زمان 74 ساله بود. علاوه بر این عکسی از وی با کلینت ایستوود 91 ساله در حین صرف شام در لس آنجلس منتشر شد که به عنوان احتمال رابطه عاشقانه آنها مطرح شد. با این حال، الفلاح در گفتگو با دیلی میل، شایعات مربوط به رابطه با کلینت ایستوود را تکذیب کرد.

هیچ رابطه ای وجود ندارد و ما در رابطه نیستیم. ما دوستان خانوادگی هستیم و خانواده من آنجا بودند و بس.

به گزارش دیلی میل، او با میلیاردر نیکلاس برگرون 61 ساله نیز رابطه داشته است. او با انتشار عکسی از خود و برگرون در آگوست 2018، تولد شریک جنایتکارش را تبریک گفت و افزود:

خیلی خوشحالم که با شما جشن میگیرم.

نامزد مرموز آل پاچینو; قرارهای عجیب با میک جگر، کلینت ایستوود و دیگران!

همه همسران و فرزندان آل پاچینو

آل پاچینو در حال حاضر پدر سه فرزند و همسر دو زن دیگر قبل از تولد فرزند چهارم خود است. این ستاره فیلم صورت زخمی دوقلوهای 22 ساله، اولیویا پاچینو و آنتون جیمز پاچینو، ستاره هالیوود بورلی دآنجلو و جولی پاچینو 33 ساله با همسرش ژان تارانت دارد. آل پاچینو در انتظار چهارمین فرزندش است، در حالی که دوست دیرینه اش رابرت دنیرو در سن 79 سالگی هفتمین فرزندش به دنیا آمد.

بورلی دآنجلو، 71 ساله، پس از اینکه طرفداران از او سوالات زیادی در مورد زندگی اش با آل پاچینو پرسیدند، گفت.

داستان من با ال 27 سال پیش شروع شد، دو هنرمند با هم آشنا شدند و عاشق هم شدند. هفت سال با هم زندگی کردیم، صاحب دو فرزند شدیم و در نهایت از هم جدا شدیم.

گردآوری سده از سایت سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا