اخبار ورزشی

در آستانه دربی باز هم دل ساپینتو شکست!

سرمربی استقلال که در آستانه بازی دربی برای گرفتن جام حذفی تلاش بسیاری میکند و تیم خود را برای مقابله‌ای قدرتمند در مقابل پرسپولیس حاضر میکند، از تغییر ساعت این بازی ناراحت است.

به گزارش پی ام آپ، ظهر امروز اعلام شد که دربی فینال استقلال و پرسپولیس که قرار بود روز چهارشنبه برگزار شود، با تاخیر برگزار می شود و از ساعت 19:45 آغاز می شود. این مشکلی است که سرمربی استقلال را نگران کرده و ساپینتو معتقد است چنین تغییرات ناگهانی ساختار تمرینی تیمش و شرایط بدنی شاگردانش را به هم می زند.

ریکارد و ساپینتو معتقدند زمانی که زمان از قبل اعلام می شود، مربیان بر اساس آن شکل تمرین و زمان شروع و پایان آن را تعیین می کنند، به طوری که تمرین در زمانی انجام می شود که بدن بازیکنان با شرایط بهتری بخواهد انجام شود. آب و هوا چه از نظر دمای هوا و چه از نظر شرایط نور خورشید بازی باید از ابتدای مسابقه شروع شود.

اما حالا با توجه به تغییراتی که ایجاد شده است استقلال باید تمام مدت تمرین را زیر نور طبیعی سپری کند اما بازی از ابتدا کاملاً زیر نور پروژکتور خواهد بود و بدن و چشم بازیکنان به هیچ وجه با هم هماهنگ نیستند. البته این مشکل تنها به استقلال برنمی گردد و قطعا یحیی گل محمدی و پرسپولیس هم همین دغدغه را دارند، اما سرمربی آبی پوشان چون کمتر در فوتبال ایران حضور داشته، چندان آشنا نیست.

در آستانه دربی باز هم دل ساپینتو شکست!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا