اخبار روز

باند اخلال عمده در نظام اقتصادی نابود شد!/ جزئیات

به نقل از شمانیوز، به گزارش سایت طلا به نقل از روابط عمومی قاضی کل استان، حسین رجبی در تشریح این خبر و اقدامات گسترده متهمان اظهار داشت: بر اساس تحقیقات و گزارش مقامات قضایی، یک شرکت هرمی مجازی اقدام به برداشت غیرقانونی ارز از کشور از طریق عضوگیری شده و در این خصوص پرونده تشکیل شده است. با عنوان اخلال بزرگ در نظام اقتصادی کشور، شعبه بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و دستورات قضایی برای شناسایی متهمان صادر شد.

وی افزود: این شرکت در قالب یک شرکت هرمی عضوگیری می کرد و بر اساس اعترافات متهمان، این شرکت تنها در حوزه های خیالی از جمله زمین مجازی فعالیت می کرد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده در این شرکت 90 شبکه اصلی و 165 شبکه درجه دو و سه در برخی شهرستان ها از جمله قزوین، تهران، اصفهان و شیراز فعال هستند و هر کدام بیش از 2 شبکه دارند. هزار عضو و زیر مجموعه را برای کار در این زمینه جذب کرده اند.

رجبی بیان کرد: در حال حاضر 13 نفر از متهمان اصلی این شرکت در استان قزوین و سایر استان ها شناسایی، دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند. آنها نیز توقیف شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و از آنجایی که متهمان در استان های مختلف تحت تعقیب قرار گرفتند، ابتدا در استان قزوین، این استان صلاحیت رسیدگی دارد و تحقیقات با هدف شناسایی ابعاد است. از تخلفات، شناسایی این متهمان و سایر متهمان احتمالی ادامه دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا