اخبار روز سینما

مینیژوپ چیندار و جذاب هانده ارچل [+ویدئو]

تصاویری را از مینیژوپ چیندار هانده ارچل (هنده ارسل) نید.

پست جدید اینستاگرام هانده ارچل نشان از حضور او در یک مراسم دارد. Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و همزمان با بازی در سری ال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت به زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

ده ایده از ست لباسهای هانده ارچل

جذاب ترین استایل هانده ارچل

مینیژوپ چیندار هانده ارچل

مینیژوپ چیندار هانده ارچل

یکی از زباترین بازیگران زن ترکیه ای هانده ارچل است که از طرفداران سریال های ترکی و ترکی زبان علاقه زیادی به او دارند. این روزها با انتشار هر تصویر یا ویدئو در صفحه اینستاگرام هانده ارچل همه دوستداران این بازیگر خوشگل ترکیه به صفحه وی سرازیر می‌شوند و برای دیدن ویدئوها و تصاویر پست کرده‌اش سر و دست می‌کنند. در ادامه ما استایل لباس‌های او را با شلوار دم‌پا گشاد می‌بینم که این روزها بسی ار استایل مد شده‌ای هم هست.

شما همراهان عزیز برای شناخت بیشتر این بازیگر ترک زیبا می‌توانید به مقاله مراجعه کنید بیوگرافی هانده ارچل مراجعه کنید و آگاه خود را از هانده و دنیای پیرامونش و حرفه ای که در آن فعالیت می کنید بیشتر کنید.

حیرت هانده ارچل از آهنگ جدید خواننده ایرانی

هانده ارچل با دامن کوتاه و چین دار
هانده ارچل با دامن کوتاه و چین دار

این بازیگر که به تازگی با فرزند دومین خانواده ثروتمند ترکیه در رابطه است، شا یعه شده است که با خانواده هاکان سابانجی ارتباط خوبی ندارد. چندی پیش که قرار بود به مسافرت بروند، خانواده هاکان اجازه استفاده از جت شخص را نداند.

در مصاحبه جدید هانده ارچل که در رابطه با خانواده هاکان سوال پرسیده است، هانده داد پاسخ ندهد:

تشکر می‌کنم، همه چی روبه راه است.

ویدیوی مصاحبه جدید هانده را ببینید:


هانده بر مدل بازیگری نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی شهرت تاثیر زیادی داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد. استایل منشوری هانده ارچل در این مراسم توجه ها را جلب کرد.

هانده ارچل چطوری لباس میپوشه؟


پدر هانده اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده دارای یک خواهر به نام غمزه است که در سال ۲۰۱۹ ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۹ دخترش ایلین ماوی به دنیا آمد. اسم ایلین را برای زنده نگه داشتن یاد مادرش بر روی ایلین گذاشته‌اند.

مادر آن‌ها به خاطر بیماری سرطان جان خود را از دست داد. طبق خبرها خواهرزاده هانده ارچل هم درگیر این بیماری هست و امیدواریم هر چ زودتر صحت پیدا کند.

استایل جدید هانده ارچل

در ادامه توجه شما را جلب می‌کنیم به ویدئویی تحلیلی از لاغر شدن عجیب و غریب ارچل که در همین عکس‌های بالا که کاملا مشهود است را می‌بینید. فیلم خبری از هانده ارچل را ببینید:


بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره ها به دسته اخبار سلبریتی مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نظرات منتشر شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا