اخبار روز سینما

میلیون بابی براون بازیگر سریال چیزهای عجیب نامزد کرد [+جزئیات]

به تازگی، شایعاتی از نامزدی میلی بابی براون منتشر شده بود که چندی پیش بد شد که میلیون بابی براون بازیگر سریال چیزهای عجیب نامزد کرد.

به تازگی، تصویری در اینستاگرام بابی براون منتشر کرد که خبر نامزدی بابی براون بازیگر 19 ساله را متوجه می‌کند و شایعاتی مبنی بر ازدواج میلی بابی براون ران دام میزند.

خبر نامزدی Millie Bobby Brown در 19 سالگی چند روزی بود به عنوان شایعه دست به دست و حالا خود این بازیگر، پستی که در اینستاگرام خود قرار دارد،، این خبر را بررسی کرد.

نامزدی میلی بابی براون

میلیون بابی بازیگر مشهور 19 ساله سینمای هالیوود که با چیزهای عجیب و غریب و فیلم گودزیلا کونگ، می‌شود، خود را با جیک بون جووی را اعلام کرد و حلقه نامزدی را در پست اخیرش به نمایش گذاشت.

این بازیگر محبوب در عکسی که اخیرا در صفحه اینستاگرامی خودش به اشتراکش استشش:ه

الان سه تابستان است که عاشقتم، می‌خواهم تمام تابستان‌های بعدی را نیز بارم تدو.

چند سال پیش این دو به علت عکسی که ساحل از همدبگر به دلیل نامزدی نمایش داده می شود در سنین پایین انتقاد شدید از طرفداران روبرو شده است.

در ادامه می‌توانید از نامزدی Millie Bobby Brown در 19 سالگی را ببینید:

ازدواج میلی بابی براون

میلیون بابی براون بازیگر سریال چیزهای عجیب نامزد کرد

میلیون بابی براون متولد 19 فوریه 2004 یک هنرپیشه بریتانیایی است. او برای بازی در نقش Eleven در سریال علمی تخیلی Stranger Things نتفلیکس، برای آن نامزد دو جایزه Primetime Emmy شد، به دنیای سینما و تلویزیون معروف شد.

براون در فیلم هیولایی Godzilla: King of the Monsters (2019) و دنباله آن Godzilla vs Kong (2021) بازی کرده است. او همچنین در فیلم معمایی نتفلیکس نت فلیکس نتفلیکس enola holmes (2020) و دنباله آن سال 2022 نقش آفرینی کرد و تهیه کننده آن.

در سال 2018، در فهرست 100 تایم از عوامل تأثیرگذارترین افراد جهان قرار گرفت و به عنوان حسن نیت یونیسف منصوب شد که در آن زمان جوانترین فرد بود که برای این سمت در سمت راست انتخاب شد. او حالا در سن نوزده سالگی، خبری مبنی بر ازدواج میلی بابی براون را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا