اخبار روز

مهم ترین خبر سال: اجرای طرح کالا برگ و قطع یارانه نقدی!

به گزارش پی ام آپ، دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وی درباره احتمال قطع یارانه نقدی و تبدیل آن به یارانه غیرنقدی گفت: یارانه قطعا قطع نمی شود و به قوت خود باقی می ماند اما میزان آن را هم افزایش نمی دهد. در واقع اعتبار جدید مشروط به یارانه ماست، یعنی دهک های اول تا سوم که الان به ازای هر نفر 400 هزار تومان یارانه دارند، یارانه خود را دارند و از این به بعد هم خواهند داشت. میزان اعطا کردن اعشار از 4 تا 9 که 300 هزار تومان است حذف نمی شود.

علیرضا عسگریان امروز در گفت و گوی رادیویی گفت: از ابتدا قصد یارانه ها افزایش سبد غذایی مردم بود. پوشش و سلامتی را برای خانواده ها به طور طبیعی به ارمغان بیاورد. سلامتی غذا به معنای آوردن کالری، ریزمغذی ها و پروتئین کافی به خانواده هاست.

وی افزود: زمانی که سال 1401 م نشان یک اولویت حذف شد، قرار بود تفاوت در سبد پرداخت شود. سرانجام تورم مناطق مختلفی را پوشش می دهد، می تواند 150 کاراکتر باشد. زمینه خرید تجهیزات و سایر ملزومات مختلف موجود در زندگی ماست. این طرح مهم ترین دقت را فقط در سبد دارد. حالا چرا 11 مقاله، 11 مقاله از مجموعه های علمی به خصوص از موسسه تغذیه وجود دارد؟ ایران تایید شده است. این 11 عنصر باید در سفره خانواده متعادل شوند تا سلامت بین نسلی حفظ شود.

عسگریان درباره تعداد ثبت نام کنندگان برای دریافت کمک هزینه کالابرگ نیز توضیح داد: آمارهای فعلی احتمالا به دلیل تعطیلات آمار گسترده نیست و امیدواریم در چند روز آینده دوستان عزیز به خصوص در این دهه 8.5 میلیون نفر یعنی جویای کمک باشند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا