اخبار روز سینما

مهشید جوادی بازیگر پسر مهندس، موهای خود را از ته تراشید


طبق اخبار شما؛ مهشید جوادی علاوه بر بازیگری به نقاشی و رنگ روغن نیز علاقه دارد. او یک هنرمند بسیار با استعداد در این زمینه است. او در سال 1395 در سریال پرطرفدار آنام نقش مهمی را ایفا کرد و موفق شد مهشید جوادی را قبل از مسابقه با استعدادهای خود به مخاطبان تلویزیون عرضه کند. او همچنین تجربه بازی در بسیاری از فیلم های تلویزیونی در مجموعه تلویزیونی «بچه منحس» را داشت. مهشید جوادی هم در آنام خوب بازی کرد. در زیر یک عکس است مهشید جوادی و می توانید تغییر ظاهر این بازیگر را مشاهده کنید.

مهشید جوادی من کارشناسی ریاضی کاربردی خواندم و میخواهم در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنم. از 14 سالگی به کلاس های روزنامه نگاری (باشگاه خبرنگاران) و صداپیشگی رفتم، در فیلم های کوتاه و فیلم های تلویزیونی مختلف کار کردم، می خواستم به نوعی به بازیگری نزدیک شوم و همزمان آموزش ببینم. اگر نخواهم درس بخوانم احساس مفید بودن نمی کنم اما اگر کارهای بازیگری خوبی پیشنهاد شود حتما قبول می کنم.

مهشید جوادی

این بازیگر جوان فعالیت خود را از سال 1375 با مجموعه تلویزیونی «عمودی ها» به تهیه کنندگی محمد حجت ضیجودی آغاز کرد. او اگرچه در این سریال زیاد دیده نشد اما توانست با هنرمندانی چون اسدالله یکتا، سید مهرداد و ضیایی و همچنین محسن یگانه و کیانوش گرامی تجربه کسب کند.

مهشید جوادی بعد از این سریال در سریال آنام بازی کرد. با فراخوان بازیگران این سریال، مهشید جوادی راهی تهران شد و در جلسات تست حضور یافت و برگزیده شد. او در این سریال نقش جوانی مارال را بازی کرد. او این نقش را خیلی دوست داشت و به قول خودش او را به یاد دوران کودکی اش می انداخت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا