اخبار ورزشی

موفقیتی دیگر برای مهدی طارمی؛ آیا طارمی می تواند به غول فوتبال اروپا راه پیدا کند؟

مهدی طارمی اگر قرار است روند رشد خود را ادامه دهد باید به تیمی به مراتب بزرگتر از پورتو برود.

بحث حضور احتمالی مهدی طارمی در بایرن مونیخ چند روزی است که داغ شده و البته در این بین نام الهلال نیز به گوش می رسد. البته نظر خود مهدی و مسئولان باشگاه پورتو پرتغال در این زمینه بسیار مهم است اما نزدیکان و دوستان طارمی می گویند که او علاقه زیادی به شرایط حضورش در بایرن مونیخ آلمان دارد. بزرگترین و پرافتخارترین تیم آلمان و یکی از بهترین تیم های اروپا که نامش هر فوتبالیستی را وسوسه می کند.

مهدی طارمی اگر قرار است روند رشد خود را ادامه دهد باید به تیمی به مراتب بزرگتر از پورتو برود. البته پورتو اصلا تیم کوچکی نیست اما باز هم خیلی ها معتقدند بایرن مونیخ می تواند گزینه جذاب و ایده آلی باشد. برای ستاره تیم ملی از طرفی الهلال فقط از نظر مالی می تواند مهدی را هیجان زده کند اما بحث در مورد بایرن مونیخ کاملا متفاوت است و بسیاری از هواداران و دوستان نزدیک مهدی به او توصیه کردند که اگر می تواند فرصت حضور در بایرن مونیخ را از دست ندهد. بازیکنانی مثل علی دایی در بایرن مونیخ داشتیم و طبیعتا حضور طارمی در این تیم برای رسانه های ورزشی و فوتبالدوستان بسیار جذاب است.

طارمی حتما در این مورد با پدرش و کارشناسان فوتبال مورد اعتماد خود مشورت خواهد کرد. در پایان امیدواریم این بازیکن بهترین تصمیم را بگیرد و روند رشد خود را ادامه دهد اما به هر حال نمی توان کتمان کرد که نام بایرن مونیخ بسیار وسوسه انگیز است و بسیاری از کسانی که مهدی را دوست دارند دعا می کنند که او پیراهن این تیم بزرگ و پر افتخار را بر تن کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا