اخبار ورزشی

چند باشگاه لیگ برتری با پاری سن ژرمن وارد مذاکره شدند!

رسانه های L’Equipe گزارش می دهند که چند باشگاه لیگ برتری با پاری سن ژرمنآلمانی بر نیمار ستاره برزیلی وارد مذاکره شده و توافق با یونایتد بسیار پیچیده است. پیش از این گزارش شده بود که نیوکاسل یکی از باشگاه هایی است که علاقه مند است. نیمار به انگلیس.

پاریسآلمانی این بازیکن 31 ساله آماده فروش در تابستان است نیمار در فصلی که او و هم تیمی اش لیونل مسی بارها مورد انتقاد هواداران این باشگاه قرار گرفته اند، او به طور جدی به جدایی می پردازد.

کاسمیروبازیکن ملی پوش برزیلی و دوست صمیمی نیماریونایتد را برای جذب بازیکن سابق بارسلونا تحت فشار قرار داد اولترافورد آوردن شیاطین سرخ ترجیح می دهند او را به صورت قرضی برای یک فصل به خدمت بگیرند، اما تیم فرانسوی مایل است این بازیکن را برای همیشه بفروشد.

سرها اولدترافورد می توان با تضمین حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده شانس جذب خود را افزایش داد نیمار افزایش دادن. آنها تنها به یک امتیاز از دو بازی اخیر خود در این فصل نیاز دارند. در حالی که یک بازی با چلسی در روز پنجشنبه و سپس یک بازی خانگی مقابل چلسی در روز یکشنبه. فولهام ارائه می کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا