اخبار روز

فروش بلیط‌های چارتری در 6 شهر ایران ممنوع شد!/ جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره ممنوعیت پروازهای چارتر گفت: اختصاص ظرفیت چارتری با توجه به تقاضای بازار گردشگری، سیاحتی و زیارتی می تواند به گردشگران و زائران آرامش داده و رضایت شرکت های هواپیمایی را جلب کند.

به گزارش پی ام آپ؛ وی افزود: از یک سو ریسک مالی پروازهای چارتری به طور کلی بر عهده چارتر کننده است و از سوی دیگر ایرلاین ها نظارت و کنترل و حساسیت کافی نسبت به خرده فروشی ندارند و نظارت مستقیمی بر شرایط وجود ندارد. صدور و فروش بلیط.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری مسئولیت بلیت چارتر را بر عهده معاونت بازرگانی هر شرکت هواپیمایی عنوان کرد و گفت: در تیرماه سال گذشته بخشنامه ای صادر کردیم که در اسفندماه نیز تکرار و تایید شد و اعلام کردیم که بلیط چارتر در برخی از مسیرهایی که با ترافیک سنگین هوایی مواجه هستند موجود است.

یازرلو تصریح کرد: در حال حاضر پروازهای چارتر از مبدا و مقصد تهران در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و تبریز ممنوع است و هیچ شرکت هواپیمایی نمی تواند در این مسیرها بلیت پرواز چارتر بفروشد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه قیمت‌های جدید بلیط هواپیما از دوم خرداد ماه در سایت هواپیمایی کشوری بارگذاری شده است، افزود: شرکت‌های هواپیمایی و صاحبان سایت‌هایی که مجوز فروش بلیت هواپیما دارند، نمی‌توانند خارج از سامانه قیمت‌ها بلیت بفروشند و قیمت های مصوب اعمال خواهد شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا