اخبار روز سینما

جیجی حدید با پدر و مادر “لئوناردو دی‌کاپریو” ملاقات کرد!/ تصاویری از ملاقات این خانواده با جیجی

به گزارش پی ام آپ؛ جیجی حدید مدل 28 ساله اخیرا با والدین لئوناردو دی کاپریو آشنا شده است. جی جی و لئو که مدت کوتاهی قبلا رابطه عاشقانه داشتند، در ماه فوریه از هم جدا شدند، اما به نظر می رسد که آنها از اواخر ماه مارس رابطه خود را از سر گرفته اند.

ملاقات جیجی حدید با والدین لئوناردو دی کاپریو! 01

آیا روابط لئوناردو دی کاپریو و جی جی حدید جدی است؟

اگر چه آنها قصد دارند رابطه عاطفی خود را به آرامی پیش ببرند، اما دیدار جدید جی جی حدید با والدین دی کاپریو حکایت از این دارد که آنها یک گام بزرگ در راستای پیشرفت رابطه خود برداشته‌اند. در طول روز دیدار، لئو ابتدا با پدر و نامادری خود دیدار کرد و بعد از مدتی جی جی حدید نیز به جمع آنها پیوست. در این دیدار جدید، جی جی حدید با شلوار شیکی به همراه کت گشاد مشکی و کفش های مشکی پوشیده بود، اما دی کاپریو لباس غیررسمی تری با شلوار جین و ژاکت و کلاه بیس بال به تن داشت.

ملاقات جیجی حدید با والدین لئوناردو دی کاپریو! 01

آنها تلاش کردند که به صورت جداگانه به محل قرار بروند، اما واقعیت آن است که علاقه دی کاپریو در آشنایی جی جی با والدینش، با توجه به سن و سالشان، برای بسیاری از افراد یک اتفاق غیرعادی به حساب می آید. در این روزها، این رابطه با انتقادات فراوانی مواجه شده است؛ از اختلاف سنی شدید بین این دو نفر گرفته تا میزان علاقه دی کاپریو به جی جی که شاید با حسادت های بیشتری همراه باشد.

برگرفته از سایت سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا