اخبار روز سینما

ملاقات با مجری که احوالپرسی او به گویش های مختلف در فضای مجازی پخش شد

در روزهای اخیر ویدئویی از سلام وحوال پرسی رهبر کانال استانی بوشهر به زبان ها و گویش های مناطق مختلف ایران در شبکه های مجازی دست به دست شده است.

به گزارش پی ام آپ، موج و احوالپرسی جالب مجری برنامه صبحگاهی شبکه بوشهر از چند روز گذشته در شبکه های خبری دست به دست شده است. وقتی مستقیما با شبکه سه سیما تماس گرفت به زبان های آذری، گیلانی، مازندرانی، کردی، لری، عربی و بلوچی استقبال کرد که برای بسیاری از مردم جالب و لذت بخش بود.

به گزارش پی ام آپ، نام این مجری، فاطمه صادقی زاده است که سال ها در بخش های مختلف شبکه استانی بوشهر حضور دارد و بیش از 20 سال است که در حوزه های مختلف فرهنگی فعالیت می کند. او علاوه بر مجری گری در تلویزیون و تئاتر، سابقه بازیگری در تئاتر را نیز دارد و استاد نمایش در هنرستان است. صادقی زاده هشت سال سابقه کار به عنوان روزنامه نگار در روزنامه اطلاعات را دارد و مدیریت روابط عمومی بسیاری از جشنواره ها را بر عهده داشته است.

او سال ها پیش موفق شد در جشنواره ملی بهترین جوانان ایران مقام سوم خبررسانی را کسب کند. همکاری وی با رادیو مرکز بوشهر از اواخر دهه 80 آغاز شد و تا امروز ادامه دارد و علاوه بر بازیگری، در زمینه تولید و برنامه سازی نیز با این شبکه همکاری می کند. صادقی زاده کار خود را در این مرکز به عنوان دستیار تولید و گزارشگر برنامه خانواده آغاز کرد. پس از آن به عنوان گزارشگر برنامه «شونشانی» و به عنوان مجری در برنامه های مختلف صدا و سیمای مرکز بوشهر به فعالیت خود ادامه داد تا اینکه در سال 1374 تولید برنامه «خانواده» را بر عهده گرفت که از برنامه های پرطرفدار این شبکه بود. چشم مخاطب شما

او مجری شناخته شده ای در سطح استان است و توانسته در یک سال چهار بار امتیاز بالای 70 را در بین سایر مراکز استان کسب کند. این عملکرد مثبت در نهایت باعث شد او جایزه بهترین تهیه کننده در زمینه ازدواج جوانان را دریافت کند. صادقی زاده پس از تهیه کنندگی نمایش خانوادگی، تهیه کننده فیلم مستند «برای تو می خوانم» نیز بود و به مدت یک سال به عنوان تهیه کننده و مجری با شبکه «شما» همکاری کرد.

او اولین خبرنگار زنی است که در برنامه ورزش 90 از «کودکان فوتبال دوست شهر زلزله زده شنبه» گزارش می دهد. علاوه بر همه این فعالیت ها در اواسط دهه 90 تهیه کننده یک برنامه مستند بوشهری شد که از شبکه های سه و یک سیما پخش می شد یکی از برنامه های رادیویی بوشهر «یه خونه یک رودخونه» بود که اجرا هم می شد. توسط صادقی زاده یکی از اجراهای موفق او به سال گذشته برمی گردد. یعنی زمانی که اجرای اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر و سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به او سپرده شد. وی در حال حاضر علاوه بر بازیگری و تدریس در هنرستان، دوره های آموزش بیان هنری را نیز برگزار می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا