اخبار روز سینما

ملاقات «آرون تیلور جانسون» با تهیه کننده مجموعه فیلم های «جیمز بند» بر سر این نقش

ملاقات «آرون تیلور جانسون» با تهیه‌کننده فیلم‌های فیلم‌های جیمز باند باند باند این نقش نقش نقش نقش طبق گزارش گزارشات گزارشات منتشر شده منتشر شده بازیگر بریتانیایی آرون تیلور جانسون جانسون جانسون برای جستجو برای سر بازی بازی در نقش جیمز جیمز جیمز بند بند بند بند بند بند بند سر بر بر بر بر بر بر بر . پس از خروج «دنیل کریگ» از این نقش شده بود که تیلور جانسون از بازی در این نقش باشد.

بر طبق «پاک نیوز نیوز نیوز» این است که این است این است که این است که این است این است که این است این است که این است این است که این است این است که این است این است که این است این است که این است این است که این است که این است که این است این است که این است که این است این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است این است که این است این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است که این است. آخریناً آخراً تیلور تیلور تیلور تیلور تیلور تیلور تیلور تیلور تیلور تیلور تیلور جانسون جانسون جانسون جانسون جانسون جانسون جانسون جانسون جانسون جانسون جانسون جانسون جانسون با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با به. مدتی پیش فروشان این فیلم اعلام کرده بودند به دنبال این هستند که سنی بعدی حدود سی سال داشته باشد.

«مایکل ویلسون» یکی از تهیه کنندگان این مجموعه فیلم مدتی پیش بود «نباید فراموش کنید که جیمز باند یک کهنه سرباز است. او فرد با تجربه ای است و چند جنگ را پشت سر گذاشته است. اون توی سرویس هوایی ویژه بوده. نمیشه که یک بچه دبیرستانی گذاشت توی این نقش. برای همینه که دنبال کسی هستن که اطراف سی سال سن داشته باشه.»

گذشته از بحث سن و سال، تیلور جانسون پیش از این در فیلم هایی مانند قطار سریع السیر (Bullet Train 2022)، کیک اس (Kick Ass 2010گودزیلا (گودزیلا 2014) و تنت (اصل 2020). همچنین این تجربه ایفای نقش در مجموعه فیلم بزرگ را دارد، می بیند که آن پیش از این در ها کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier 2014) و انتقامجویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron 2015) حضور داشته است.

پاک نیوز به یک نکته جالب اشاره کرده است. به نظر خبرگزاری ممکن است تا زمان ساخته شده این فیلم، تیلور جانسون برای ایفای نقش جیمز باند معروف باشد. چون تا سال ۲۰۲۴ دو فیلم است کریون شکارچی (Kraven the Hunter 2023) و مرد ساده لوح (The Fall Guy 2024) از این بازیگر منتشر می شوند. به علاوه، فیلمبرداری فیلم جیمز حداقل تا دو بار دیگر نخواهد شد، سازندگان هنوز بر سر این تصمیم نگرفته اند و فیلمنامه ای وجود دارد.

تا لحظه این خبر در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۱ هیچ اطلاعات دیگری منتشر نشده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا