اخبار روز سینما

مقایسه درآمد مسی و رونالدو در اینستاگرام [+جزئیات]

رونالد و مسی برای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام مبلغ قابل توجهی دریافت می کنند مقایسه درآمد مسی و رونالدو در اینستاگرام می‌پردازیم.

مقایسه درآمد مسی و رونالدو در اینستاگرام

کریستیانو رونالدو سال ۲۰۲۲ به ازای هر پست تبلیغاتی ۲۲ میلیون دلار به دست، بالاتر از مسی با ۱.۸ میلیون دلار برای هر پست و ویرات کوهلی بازیکن کریکت هند با ۱ میلیون میلیون دلار. اما قهرمانی مسی آرژانتینی در قطر، باعث بروز شور و هیجان تازه ای از سوی حامیان مالی می شود.

مقایسه درآمد مسی و رونالدو از اینستاگرام

  • درآمد مسی و رونالدو در اینستاگرام
مقایسه درآمد مسی و رونالدو از اینستاگرام

مسی رکورد میلیون لایک اینستاگرام را برای عکس خودش حال بالا بردن جام به دست آورد و همچنین ۵۰ لایک برای عکسی از او که در کنار جام می خوابد خوابید. مسی ۴۱۴ فالوور در اینستاگرام دارد که بسیار از کریستیانو رونالدو با ۵۲۸ میلیون فالوور است. اما او زمان پیروزی در فینال حماسی جام جهانی فرانسه در ۱۸ دسامبر که در آن دو گل به دست می‌آید، در فضای آنلاین از توجه به قرار گرفتن در آن گرفته شده است.

درآمد مسی و رونالدو در اینستاگرام

مقایسه درآمد مسی و رونالدو در اینستاگرام
مقایسه درآمد مسی و رونالدو از اینستاگرام

در مقابل رونالدو ۳۷ ساله در دو بازی آخر تنها یک بازیکن فرعی با شکست ۱-۰ در یک چهارم نهایی مقابل مراکش شکست خوردند. در سه هفته، حساب مسی نوشیدنی نوشیدنی Budweiser، بازی‌های ویدیویی call of duty و Efootball، نوشیدنی انرژی‌زا Gatorade، صرافی ارز دیجیتال دیجیتال دیجیتال Bitget و شرکت عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک عینک با این شرکت با شرکت شرکت را تبلیغ کرده کرده است. همه اینها به این معنی است که درآمد حاصل از تبلیغات افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا