اخبار روز سینما

مقاله تحلیلی: خانم معلم جوان قایمشهری روش تدریس جالبی دارد !

خانم معلم جوان قایمشهری روش تدریس جالبی دارد. او سعی با موزیک و آهنگ، بچه‌های را سر شوق بیاورد و این سازوکار غلط و سطحی و آموزشی، کمی روح بدمد.

(آهنگ گنگستر آمل) پخش می کند و از خودش و کلاس فیلم (ویدئوی اجرای معلم قایم شهری با آهنگ ترند گنگستر شهر آمل) می‌گیرم. این تصویر مجازی را درمی‌نوردد و از آن گویا پایه‌های آموزش و پرورش و کل سیستم »را می‌لرزند. همه به تکاپو می‌افتند که خانم‌معلم را محکوم کنند.

خانم معلم جوان قایمشهری

نامه‌ی میزنند رئیس آموزش و پرورش استان وسط می‌آید فریاد «وا اسفا» بلند می‌شود، انگار که دنیا به آن رسیده است، توی سر سر می‌زند. در خانم‌معلم را نهایتا نمی‌توان در یک تجربه کتبی، از کارش عذرخواهی کرد.فیلم کامل عذرخواهی معلم قائم شهری برای کلیپ گنگستر شهر آمل) کند و به آن رضایت نمی‌دهد و می‌کند جلوی دوربین بیاید و یک هم زبانی معذرت بخواهد.

برخی از دلایل کلمه‌های «نامناسب» ترانه است که باعث می‌شود بچه‌ها از تربیت باز بمانند و جوری سنگ «تعلیم» و «تربیت» را به سینه می‌زنند که انگار ما نمی‌دانیم چه خبر است، است است خبر خبر خبر خبر خبر خبر چه می‌زنند می‌زنند می‌زنند می‌زنند سینه سینه سینه نمی‌دانیم. نه آقاجان؛ ترانه، بهانه است!

بیشتر بخوانید:

ماجرای اصلی خودِ «خانمِ» معلم با تمام ظرافت‌ها، زیبایی‌ها، سرخوشی‌ها و اداهای زنانه‌اش است. ویدیوهای کلاس‌های او در فضای مجازی می‌چرخید و چیزی بود که سیستم باید برای راه می‌افتاد.

در ویدیوی، او ترانه‌ای محلی را همراه بچه‌ها، عشوه‌های دخترانه می‌ریزد، را تکان می‌دهد، سرش را و راست می‌کند و نمایشی کوتاه اجرا می‌کند. موضوع هم همین است.

بیشتر بخوانید:

آموزش معلم قائمشهری

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا