عمومی

معرفی فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت

فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت عرضه کننده انواع کولر گازی 

فروشگاه تک اسپلیت به آدرس https://taksplit.com یکی از فروشگاه های اینترنتی فروش کولر گازی می باشد که در زمینه فروش دستگاه های تهویه در کشور می باشد که به صورت کاملا تخصصی در زمینه واردات و فروش انواع کولر گازی فعالیت می کند .

شرکت تک اسپلیت دارای سابقه فعالیت ده ساله می باشد و چندین سال به عنوان وارد کننده انواع کولر گازی و سیستم های سرمایشی فعالیت می کرد و در سال 1388 با تصمیم اعضا فعالیت خود را به صورت اینترنتی آغاز نمود و در طی این سالها فروشگاه تک اسپلیت توانسته است که رضایت حداکثری مشتریان را فراهم اورد و با عرضه انواع محصولات سرمایشی همانند کولر گازی در نواع برند های روز  و انواع داکت اسپلیت نیاز های مشتریان را براورده نماید

معرفی فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت

کولر گازی عرضه شده در تک اسپلیت 

کولر گازی دارای انواع برند می باشد و همچنین از نظر توان کارکرد نیز بسیار متنوع است . در زمینه کولر گازی باید به برند های مطرحی همچون کولر گازی اجنرال ، کولر گازی بوش و گری اشاره کرد که جزئ برند های موفق در این عرصه می باشند و توسط فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری عرضه می شود و شرکت تک اسپلیت توانسته طیف وسیعی از محصولات این برند ها را وارد و عرضه نمایید .

در انتخاب کولر گازی ها باید به اصول مختلفی وجه کرد تا بتوان بهترین کولر گازی را انتخاب نمود از جمله این اصول : میزان مصرف ، کیفیت مواد ، اعتبار برند و کارخانه سازنده ، میزان سر و صدای تولیدی توسط کولر ، داشتن و برخورداری از طراحی زیبا و …. .در عرضه کولر ها سعی شده است که مدل های عرضه شده دارای بیشتر اصل های گفته شده باشند و بتوانند کارایی مناسب را به کاربران ارائه نمایند .

کولر گازی اجنرال در فروشگاه تک اسپلیت 

کولر گازی اجنرال یکی از برند های مطرح و به روز کولر گازی است که توسط تک اسپلیت عرضه می شود . همانطور که قبلا اشاره شد کولر گازی ها از برند ها و توان های مختلف برخوردارند که کولر گازی های اجنرال یکی از معروفترین های آنهاست که توانسته رضایت بسیاری از استفاده کننده ها رلا به همراه داشته باشد . کولر گازی اجنرال دارای توان های گواگونی است از جمله : کولر گازی 12000 اجنرال ، کولر گازی 18000 اجنرال ، کولر گازی 24000 اجنرال ،30000 و 36000 است که دارای مصرف پایینی می باشد و می توان آنها را یکی از کم مصرف ترین ها نامید .

اسپلیت دیواری گری موجود در فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت 

اسپلیت دیواری گری یک کولر گازی آمریکایی الاصل می باشد که البته در حال حاضر در کشور ین مونتاژ می شود ولی به دلیل کیفیت عالی می توان آن را در یک کلام فوق العاده نامید . کولر گازی های گری که توسط فروشگاه تک اسپلیت عرضه شده اند از توان های مختلفی برخوردارند این کولر گازی علاوه بر انکه داری مصرف برق کمی می باشد دارای طراحی فوق العاده ای هستند که زیبایی خاصی را هم  به همراه دارند . نکته مثبت کولر گازی گری تهویه یک دست و سالم می باشد و کیفیت شعار اصلی شرکت گری می باشد .

کولر گازی بوش 

کولر گازی های بوش اکثرا در کشور چین مونتاژ می شوند و لی به دلیل کارکرد خوب و کیفیت مناسب توانسته اند در میان سایر مطرح جای بگیرند. کولر گازی ها بوش نیز به علت استفاده از تکنولوژی روز و استفاده از جدیدترین گاز مبرد توانسته اند به طور قابل توجهی میزان مصرف برق خود را پایین بیاورند و در حد قابل قبولی نگه دارند. یکی دیگر از نکات مثبت کولر گازی های بوش عرضه شده توسط فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت میزان سر و صدای کم این کولر ها در زمان کار می باشد به گونه ای که در زمان فعایت و سرمایش کولر بوش شما متوجه صدای نخواهید بود .

خرید کولر گازی از تک اسپلیت

قیمت کولر گازی های عرضه شده در تک اسپلیت 

شرکت تک اسپلیت محدوده گوناگونی از کولر گازی ها را عرضه می نمایید و همیشه سعی نموده تا انواع کولر را با کمترین قیمت های ممکن به مشتریان عزیز عرضه نماید . قیمت کولر گازی ها به دلیل وارداتی بودنشان همیشه متغییر و تابعی از قیمت ارز می باشد و جدای از این ها هزینه وارد کردن و هزینه های گمرکی نیز به ان افزوده میشود اما ما تلاشمان بر این بوده که با عرضه انواع کولر ها با قیمتی پایینتر از بازار همه مشتریان توان خرید را داشته باشند و از خریدشان رضایت کافی داشته باشد .

البته قیمت کولر گازی نیز یکی از مهمترین اصل ها برای خرید یک کولر می باشد که قیمت بالا می تواند باعث پشیمانی مشتری و دلسرد شدنشان شود به مین دلیل شعار ما همیشه سود کمتر  بوده و میزان سودی کمتر از دیگران را برای اجنتاسمان قرار داده ایم و سعی یمان در فروش با قیمتی کمتر و منصفانه تر بوده است .

خدمات دهی به مشتریان

فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت هدف اصلی خود را ارائه بهترین محصولات و وسایل تهویه و جلب رضایت حداکثری مشتری قرار داده است. هدف اصلی ما با ورورد به عرصه اینترنتی تبدیل شدن به فروشگاهی است که بیشتر افراد جامعه ، از هر قشری بتوانند نیازهای خود را در کمترین زمان ، با صرف کمترین هزینه، و با بالاترین کیفیت  تامین کنند و از استفاده از ان حداکثر رضایت را داشته باشند .
خدمت دهی به مشتریان، جزء یکی از برنامه های اصلی تک اسپلیت بوده و می باشد. بر اساس همین اصل، ما و تیم فنی  تمام سعی و تلاشمان بر این بوده که رضایت خاطر مشتریان عزیز تامین شود و تجربه خوب و رضایت بخش از خریدشان ، در ذهن مشتریان عزیز به یادگار بماند.

خرید کولر گازی از تک اسپلیت

خرید کولر گازی برای تهویه و سرمایش در فصول گرم یکی از کارهای ضروری صاحبین منازل می باشد که برای سرمایش به یک دستگاه اسپلیت نیاز مبرم دارید . شما می  توانید برای خرید کولر گازی با قیمت پایین کافی است که به فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت به نشانی https://taksplit.com  مراجعه کنید و بعد از انتخاب مدل مورد نظرتان با پشتیبانی فروش تماس بگیرید تا سفارش شما ثبت شود . با خرید از تک اسپلیت کلیه اجناس خریداری شده گارانتی 36 ماهه می شوند و خیال شما از بابت گارانتی و خدمات راحت است .

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا