اخبار روز سینما

حضور شخصیت جدید و عجیب و غریب در برنامه مهمانی در قسمت نهم فصل دوم!/عکس

در قسمت نهم سریال «مهمونی» شخصیت جدید کلاغ به نام «نوک خراب» رونمایی شد. کلاغ پسر قیمه و برادر بزرگتر پسر است که به عنوان مهمان ویژه به برنامه می آید. او مدام می خندد و برای گرفتن پنیر دست به هر کاری می زند.

با گذشت یک سال از معرفی شخصیت «روحی»، ایرج طهماسب در نهمین قسمت از فصل دوم «مهمونی» عروسک جدیدی با هویت کلاغ معرفی کرده است. شخصیتی با صداپیشگی محمد شعبانپور که صداگذاری می شود و با صدای آهسته صحبت می کند و گهگاه به همه چیز غرغر می کند و می خندد.

محمد شعبانپور چندی پیش در سریال روزی روزگاری مریخ در نقش پلیس سبز پوست سیاره مریخ بازی کرد. پلیسی که مدام به دنبال اسی بود و به او مشکوک بود.

ایرج طهماسب معمولاً برای شخصیت های عروسکی در آثارش یک ویژگی متمایز قائل است. در قسمت اول کلاغ با ویژگی هایی که در فرهنگ عامه در مورد کلاغ شنیده ایم معرفی می شود. از یک طرف دزد است و اخبار جعلی منتشر می کند، از طرف دیگر حیله گر است و به طرق مختلف دزدی می کند و همچنین به خاطر پنیرهای زیادی که خورده احمق است. نوخاراب، لاتی صحبت می کند و عبارت «خراطیم» را مدام تکرار می کند. علاوه بر این او به موسیقی علاقه دارد و سبک موسیقی خودش را دارد.

جالب اینجاست که کلاغ را برادر پسر معرفی می کنند و با توجه به خاطراتی که تعریف می کنند، پسر همیشه او را آزار می دهد و کلاغ از دست او در امان نبوده است. با این حال او طرفدار سرسخت پسر است و حتی در دفاع از پسر با طهماسب می جنگد.

یکی از قسمت های جالب قسمت نهم جایی است که کلاغ شبانه برای دزدیدن پنیر به سراغ ایرج طهماسب می آید و سعی می کند با ترفندهایی سرش را گرم کند تا بالاخره به پنیر برسد.

حال باید دید این شخصیت در این سریال چه جایگاهی خواهد داشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا