اخبار ارز دیجیتال

معرفی ربات های تجاری Valx; ابزارهایی برای مذاکره آسان تر

در دنیای پیچیده خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ابزارهایی برای تسهیل کار معامله گران ارائه شده است. در کنار استفاده از استراتژی های خرید و فروش، ربات معامله گر ارز دیجیتال یکی از محبوب ترین ابزارها برای معاملات روزانه ارزهای دیجیتال است. صرافی آنلاین واکس با ارائه این تسهیلات به کاربران خود، راحتی را در معاملات روزمره به ارمغان آورده است.

در این مقاله به معرفی ربات های معامله گر والاکس و نحوه استفاده از آن ها می پردازیم.

ربات معامله گر چیست؟

ربات‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال، مانند ربات‌های Volks Trader، ربات‌هایی هستند که برای این منظور طراحی شده‌اند اتوماسیون معاملات استفاده شده. این ربات ها اساسا برنامه هایی هستند که برای دستیابی به نتایج معاملاتی خاصی اجرا می شوند.

اگرچه می‌توانید به یک پلتفرم معاملاتی ربات‌های کریپتو بروید و با قوانین از پیش تعریف‌شده شروع به استفاده از ربات‌های معاملاتی کنید، می‌توانید آنها را بر اساس نیازهای تجاری خود برنامه‌ریزی کنید. به عنوان مثال، بسته به استراتژی تجارت ارز دیجیتال خود، می‌توانید تنظیمات یک ربات را برای خرید یک ارز دیجیتال در زمان یا قیمت مشخصی تغییر دهید.

یکی دیگر از نقش های مهم ربات های معاملات ارز دیجیتال مانند ربات های Volks Trader، از بین بردن عواطف انسانی. در تصمیمات تجاری است. مهم نیست که چقدر باتجربه باشید، احساسات شما می تواند مانع خرید و فروش ارز دیجیتال شود و ممکن است اشتباهاتی مرتکب شوید که ممکن است برای شما در معاملات گران تمام شود.

ربات ها دستورالعمل ها را اجرا می کنند. آنها همچنین برای تجارت به مهارت های فنی سطح بالایی نیاز ندارند و این روزها یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی محسوب می شوند.

ربات معامله گر چگونه کار می کند؟

برای معامله یک ربات معامله گر ارز دیجیتال در صرافی مانند Valex Trader Robots، باید از طریق کلیدها به ربات معامله گر اجازه دهید. API (رابط برنامه کاربردی) به حساب خود دسترسی داشته باشید البته، دسترسی را می توان در هر زمان لغو کرد.

به طور کلی، ربات های معامله گر در چهار مرحله کار می کنند: تجزیه و تحلیل داده ها، تولید سیگنال، تخصیص ریسک و اجرا.

تحلیل داده ها

داده ها پادشاه هستند. به همین دلیل است که تجزیه و تحلیل داده ها برای موفقیت یک ربات معامله گر ارزهای دیجیتال مانند Valx Trader Robots بسیار مهم است. برخلاف انسان‌ها، نرم‌افزارهای مجهز به یادگیری می‌توانند مقادیر زیادی از داده‌ها را سریع‌تر، هوشمندتر و بهتر شناسایی، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنند.

تولید سیگنال

هنگامی که تجزیه و تحلیل داده ها کامل شد، تولید سیگنال توسط رباتی مانند ربات های Valx Trader اساسا کار معامله گر را انجام می دهد. ربات معامله گر قیمت را پیش بینی می کند و معاملات بالقوه را بر اساس داده های بازار و شاخص های تحلیل تکنیکال شناسایی می کند.

تخصیص ریسک

تخصیص ریسک جایی است که ربات ریسک را بر اساس مجموعه خاصی از پارامترها و قوانین تعیین شده توسط معامله گر تخصیص می دهد که معمولاً شامل نحوه و میزان سرمایه تخصیص در هنگام معامله است.

کارایی

اجرا مرحله ای است که در آن ارزهای دیجیتال بر اساس سیگنال های تولید شده توسط سیستم معاملاتی از پیش تعیین شده خرید و فروش می شوند. در این مرحله، سیگنال‌ها سفارش‌های خرید یا فروش را تولید می‌کنند که از طریق API به صرافی ارسال می‌شوند.

حال که با تعریف ربات معامله گر و نحوه عملکرد آن آشنا شدیم به بررسی ربات های معامله گر صرافی دیجیتال والکس می پردازیم.

ربات شبکه نقطه ای

ربات Spot Grid یک استراتژی معاملاتی و یکی از ربات های والکس تریدر است که با ثبت سفارش خرید و فروش به دنبال کسب سود از نوسانات بازار است.

مزیت اصلی ربات شبکه نقطه ای این است که تحت تأثیر احساسات انسانی قرار نمی گیرد. این ربات با درک پویایی بازار، معاملات را بر اساس نوسانات بازار مدیریت می کند و بهترین راه برای سود بردن از تفاوت قیمت ها در بازار است.

در صورت افزایش قیمت، ربات معامله گر والکس سفارشات را با قیمت تعیین شده به فروش می رساند و با کاهش قیمت، ربات سفارشات خرید را با قیمت تعیین شده انجام می دهد.

اگر تازه وارد بازار ارزهای دیجیتال شده اید، پیشنهاد می کنیم از بخش معاملات خودکار استفاده کنید. در این قسمت ربات معامله گر والکس به طور خودکار داده های تاریخی ارز مورد نظر را بررسی می کند و بر اساس آن امتیاز خرید و فروش را برای شما تعیین می کند. اگر تجربه کافی در بازار ارزهای دیجیتال دارید، ما از قسمت به شما پیشنهاد می کنیم “شخصی سازی” پوشیدن. در این قسمت شما هستید که استراتژی و نقاط خرید و فروش ربات را مشخص می کنید.

ربات شبکه بی نهایت

ربات Infinity Grid نسخه بهبود یافته ربات شبکه نقطه ای است. در این ربات معامله گر والکس فقط باید قیمت توقف در بازار را تعیین کنید.

ربات شبکه بی نهایت Valax برای بازارهای پرنوسان با رشد قیمت مناسب مناسب است. ربات Infinite Grid تضمین می کند که دارایی اولیه شما همیشه ثابت خواهد بود و تنها زمانی فروخته می شود که قیمت مناسب برای فروش و کسب سود باشد.

برای استفاده از این ربات معامله گر والکس تنها باید قیمت توقف در بازار را تعیین کنید. سپس ربات به طور خودکار با قیمت پایین خرید می کند و سکه شما را با قیمت بالا می فروشد در حالی که ارزش دارایی اصلی شما دست نخورده باقی می ماند.

منظور از قیمت توقف در ربات شبکه بی نهایت چیست؟

همانطور که از نام این ربات مشخص است، عملیات این ربات معامله گر تا زمانی که آن را متوقف نکنید یا به قیمت توقف شما برسد ادامه خواهد داشت. وظیفه اصلی این ربات معامله گر والکس فروش ارز شما در زمان پمپاژ قیمت است. این پمپ می تواند چندین ماه دوام بیاورد. بنابراین در این مدت ربات مشغول ثبت سفارش فروش بر اساس نرخ سود تعیین شده است. توقف قیمت نقطه ای است که ربات دیگر برای شما ارز نمی خرد.

به عنوان مثال، اگر نقطه شکست قیمت در بازار بیت کوین/تتر روی 45000 دلار تعیین شود و قیمت بیت کوین در حال کاهش باشد، ربات بیت کوین را بر اساس موجودی بیت کوین خود خریداری می کند. این باعث می شود ارزش بیت کوین اولیه شما در تمام شرایط بازار (پمپ و تخلیه) ثابت بماند. اگر قیمت بیت کوین به کمتر از 45000 دلار برسد و بازار روند نزولی داشته باشد، خرید بیت کوین برای حفظ ارزش اولیه آن در واقع برای شما مضر خواهد بود. اینجاست که قیمت توقف کارایی خود را نشان می دهد. با ثبت قیمت توقف در ربات، تعیین می کنید که ربات در چه نقطه قیمتی استاپ را خریداری می کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا