عمومی

معرفی بهترین پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در ایران

رادینو پلاس خریدی آسان و با کیفیت و همچنین با ارزان ترین و بهترین قیمت حتی نسبت به بازار لوازم جانبی چارسو، پاساژ علاالدین و سایر بازارهای کشور مثل بانه یا گناوه می باشد. این مجموعه در زمینه های فروش عمده انواع لوازم جانبی می تواند بهترین گزینه در خرید لوازم جانبی برای همه همکاران عمده فروش و مغازه داران و همچنین تمامی مردم ایران عزیز باشد.

 

برای هر گونه فعالیت زمینه فروش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر چه بصورت آنلاین چه بصورت مغازه فیزیکی باید محصول خود را با بهترین قیمت و شرایط فروش تهیه کنید. برای این کار باید یک تامین کننده قوی در این زمینه داشته باشید که هم تنوع خوبی داشته باشد و هم قیمت مناسب. رادینو پلاس به عنوان یکی از بزرگترین واردکننده لوازم جانبی موبایل ، مجموعه ای در پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و همچنین انواع حافظه با تجربه بیش از پنج سال در سطح اول بازار عمده فروشان کشور می باشد. این مجموعه علاوه بر واردات لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از چین و امارات، نماینده برندهای معتبر در این زمینه است. هدف رادینو پلاس خریدی آسان و با کیفیت و همچنین با ارزان ترین و بهترین قیمت حتی نسبت به بازار لوازم جانبی چارسو، پاساژ علاالدین و سایر بازارهای کشور مثل بانه یا گناوه می باشد. این مجموعه در زمینه های فروش عمده انواع لوازم جانبی می تواند بهترین گزینه در خرید لوازم جانبی برای همه همکاران عمده فروش و مغازه داران و همچنین تمامی مردم ایران عزیز باشد.

پخش عمده رم و فلش

رادینو پلاس علاوه بر قیمت رقابتی و تنوع  بالا دارای خدمات ارسال سریع و همچنین خدمات پس از فروش منحصر به فرد می باشد. شاخه اصلی این بازرگانی در پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و پخش رم و فلش و قطعات است بوده و سالیانی با قیمت رقابتی، تنوع محصولات، ضمانت بازگشت، ارسال سریع و دقیق در خدمت مشتریان و همکاران محترم بوده و هست. بازرگانی رادینو پلاس  مجموعه با سابقه درخشان و ارزنده در واردات لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و همچنین توزیع عمده به همکاران و مشتریان محترم در این چندسال بوده و مشتری مداری، نظم و تعهد در تمام مراحل یک بیزینس و فروش را سر لوحه کار خویش قرار داده و می دهد.

این مجموعه مفتخر است علاوه بر فروش حضوری سابق، در کنار شما عزیزان همکار و مغازه داران در زمینه بازار موبایل و کامپیوتر، تجربه یک خرید آسان ، پر سود و متفاوت را در سایت بزرگ رادینو پلاس برای شما به ارمغان بیاورد.

بخش های تخصصی بازرگانی رادینو پلاس در زمینه های زیر آماده خدمت رسانی به همه همکاران عزیز در سراسر کشور میباشد.

پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر

شما میتوانید در این سایت قیمت عمده انواع ماوس و پد ماوس ،  انواع کیبورد و صفحه کلید ، انواع اسپیکر شارژی و رومیزی ، انواع کابل های کامپیوتر ، همچنین قیمت عمده انواع دسته بازی و گیم پد ،  انواع کولپد و خنک کننده و همچنین بسیاری از محصولات و قطعات کامپیوتر را مشاهده کنید و آنلاین از سایت سفارش بدهید. همه محصولات از شرکتهای اصلی خریداری شده و دارای گارانتی می باشد.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

قسمت دیگر محصولات رادینو که تنوع بسیار بالایی دارد لوازم موبایل میباشد که شما میتوانید قیمت عمده انواع هندزفری  / قیمت عمده انواع ایرپاد و هندزفری بلوتوث / قیمت عمده انواع کابل شارژ موبایل / قیمت عمده انواع شارژر موبایل / قیمت عمده انواع هدفون سیمی و بلوتوث / قیمت عمده انواع پاوربانک در ظرفیت های مختلف / قیمت عمده انواع مونوپاد و رینگ لایت / قیمت عمده هولدر و نگهدارنده موبایل / قیمت عمده تبدیل های موبایل و OTG / قیمت عمده قاب و گارد موبایل / قیمت عمده سایر ملزومات موبایل را در این سایت مشاهده کنید و براحتی از همه نقاط ایران سفارش دهید تا در اسرع وقت به دستتان برسد یه یک فروش عالی داشته باشد.

خرید عمده لوازم برقی و الکتریکی

بخش دیگر و پر فروش رادینو، لوازم برقی و الکتریکی است . شما میتوانید قیمت عمده انواع لوازم الکتریکی مثل سیم رابط ، انواع  محافظ برق ، تبدیل های برقی /، قیمت عمده انواع باتری ها قلم و نیم قلم در مدلهای شارژی و کربنی و آلکالاین ، قیمت عمده انواع ابزارآلات را در رادینو پلاس مشاهده بفرمایید و به سبد خرید خود اضافه کنید.

پخش عمده رم و فلش و انواع حافظه

پخش عمده جانبی موبایل

در فروشگاه آنلاین رادینو بخش حافظه جز پرفروش ترین و پر طرفدار ترین محصولات است . در این قسمت میتوانید بعد از مشاهده قیمت های عالی این مجموعه براحتی سفارش خود را ثبت کنید . قیمت عمده فلش مموری در ظرفیت های 8گیگ تا 256 گیگ و انواع مموری کارت و رم میکرو  در ظرفیت های 8گیگ تا 256 گیگ ، عمده انواع هارد اکسترنال ،  انواع هارد SSD

لازم به ذکر است تمامی محصولات دارای مهلت تست میباشند. همچنین با توجه به عمده بودن قیمت ها، حداقل سفارش ۱ میلیون تومان میباشد و سفارشات بالای ۵۰ میلیون برای خرید عمده فروشان دارای تخفیف و همچنین شرایط پرداخت مناسب میباشد. این مجموعه تمامی سفارشات را به دلخواه شما از طریق پست پیشتاز / تیپاکس / باربری در سریع ترین زمان ممکن برای شما همکاران و عمده فروشان لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر ارسال خواهد کرد.

پخش عمده لوازم جانبی

برای خرید و مشاهده قیمتهای این مجموعه به عنوان یکی از بهترین عمده فروشان لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و همچنین بزرگترین واردکننده های لوازم جانبی موبایل از چین میتوانید از سایتشان بازدید کنید و مغازه یا پخش عمده خودتان را به بهترین لوازم جانبی با بهترین قیمت تجهیز کنید: آدرس فروشگاه این بازرگانی https://radinoplus.com  می باشد یا در گوگل رادینو پلاس را سرچ کنید و از خریدی عالی لذت ببرید. همچنین اپلیکیشن همراه پخش عمده رادینو را میتوانید از کافه بازار یا مایکت در دو نسخه اندروید و ios دریافت کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا