فیلم و سریالاخبار روز سینما

معرفی، نقد و بررسی فیلم میان ستاره ای Interstellar

 

در فیلم میان ستاره ای، بیش از هر فیلم دیگری از نولان، زمان همه چیز را در بر می گیرد. برَند در ابتدای فیلم به کوپر می گوید: «من یک فیزیکدان قدیمی هستم و از زمان می». زمان چیزی است که همه ما از آن می ترسیم. تیک تاک ساعت بر هر جنبه ای از وجود، از افکار کیهانی و الهی گرفته تا م خانوادگطلی، حانوادگطلی، . هر عملی توسط هر شخصیتی انجام می‌شود، یک در زمان به حساب می‌آید این فیلم یک شورش بزرگ که نباید دانلود غافل و تماشای آن را از دست بدهد.

معرفی فیلم Interstellar

فیلم میان‌ستاره‌ای اینتر استلار فیلمی علمی تخیلی و به کارگردانی کریستوفر نولان است که در سال ۲۰۱۴ اکران است. فیلمنامه این فیلم را نولان به همراه برادرش جاناتان نوشته‌است. فیزیک دان نظری، کیپ تورن از یکی از مجریان و مشاوران علمی فیلم است. در این متیو مک‌کانی، آن هتوی، جسیکا، بیل اروین، برستین، مت دیمون، و مایکل کین ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم در فضایی ویرانشهری جریان دارد که بشریت در تلاش است تا زنده بماند. داستان آن فضانوردی است که از طریق کرم‌چاله‌های در حال زحل است که دیگران سفر می‌کنند تا بتوانند سکونتی بیابند.

نقد و بررسی فیلم میان ستاره ای

فیلم حماسی ستاره‌ای کریستوفر نولان درباره فضانوردی است که به همین منظور سفر می‌کند تا خانه‌های جدید جایگزینی خانه‌ای ویران شود، یعنی زمین پیدا شود، فیلمی که دیوانه‌وار شلوغ است و مانند صدای زنگ در گوش شما باشد. از موسیقی برای بالا بردن صحنه های هیجانی می توانند در غیر این صورت هیجان انگیز نباشند. مجموعه‌ای از کاراکترها شخصیتی ندارند: آن‌ها سخنران‌هایی برای بحث‌های تکنو و فلسفی هستند و تمام فعالیت‌های کارگردان برای فیلم، زیبایی لمسی بافت بافت‌های 35 میلی متری متری و متری 65 میلی‌متری فیلم سینمایی حس ترکیبی که مطابقت دارند. دوربین به داستان فیلم های نولان را بیان می کند. بیشتر اوقات را به تصویر می کشد و نکاتی در فیلم وجود دارد که احساس می کنم گران ترین قسمت پایلوت ساختِ ساختِ را را تماشا کنم و با این حال، فیلم میان ستاره‌ای هنوز هم فیلمی است و گاهی حیرت‌انگیز است که حدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. قرار داد که مخالفت‌های همیشگی‌ام با کار نولان از بین رفت. من این پاراگراف را با آن مخالفت کرده ام. آنها می توانند برای هر پست تصویری نولان در فیلم بتمن آغاز اعمال شوند. اما نولان چیزی است که تا مردم بدانند او همچنان کارهایی را انجام دهد از او برمیاید. چه چیزها را دوست دارند یا آذردهنده می‌دانند به سبکی که دارند می‌دانند.

دانلود فیلم

در هر صورت، چیزی ناب و قدرتمند در این فیلم وجود دارد. من نمی توانم فیلم علمی علمی را به خاطر بیاورم به طرفداران یک کارگردان به پکیج بی نظیر قالب شده باشد. این یک فیلم است که در آن بسیاری از فیلم های اصلی که در کلوزآپ گریه بودند، صداهایشان شکست و بر روی گونه هایشان جاری شد.

مککانی یک شاعر است

مک‌کانی، بازیگری است که از صمیم قلب به دیالوگ و سکانسی که بازی می‌کند، مردی است که برای نوع فیلم کاملاً مناسب است. کوپر با خود را به عنوان یک مهندس و یک فضانورد و کشاورز می کند، اما او روح یک شاعر را دارد. وقتی او به بین کهکشانی خیره می شود، یک بچه در یک پارک تفریحی که در انتظار سوار شدن بر ترن ترن هوایی جدید پوزخند می زند.

معرفی، نقد و بررسی فیلم میان ستاره ای Interstellar

فیلم ماجراجویی

جنبه‌ی عرفانی فیلم Interstellar

داستان‌های علمی علمی فقط یک رویای روحی و عاطفی در مورد اصلی انسان (برای خانه، خانواده، برای تداوم نسل و فرهنگ) و همچنین برای یک نوع فیلم ترسناک ترسناک فیلمی که ساکنان بین ستاره ای و عزیزانشان را به عنوان استعاره ای تماشایی از دلتنگی ها که برای آنها قائل می شوند، می دهند، افرادی که با مرگ مرگ بیماری یا فاصله گرفتن از غیرقابل خوردن از ما گرفته اند. فضانورد دیگری از سال‌ها تنهایی در یک خلاء بین ستاره‌ای: «دعا که نفهمید که چهره دیگران را چقدر می‌تواند خوب باشد.»

در حالی که فیلم میان ستاره‌ای هرگز به یک دنیای غیرعقلانی و متوسل نمی‌شود، اما با این دارای یک فشار عرفانی و جادویی است، عنصری که برای کارگردانی داستان سرایی‌اش درست از مغز یک مهندس، منطق‌دان یا حسابدار، غیرعادی می‌شود. . در این فیلم یک روح وجود دارد که پیام هایی را برای زندگی در غبار می نویسد. شخصیت‌ها تا پیام‌ها را تفسیر می‌کنند که متون باستانی هستند که به زبانی مرده‌اند و از چشم‌های رنگ خود به ویدیویی که سال‌ها توسط مردم مردم پیش می‌آیند، کیهان کیهان فرستاده شده‌اند، خیره می‌شوند. فیلم بین ، خانواده را نشان می دهد که با یک مادر مرده و سپس یک پدر تحت آزار هستند.

شاهکار داستانی از پایبندی به اصول نسبیت انیشتین ناشی: فضانوردان بسته به سفینه‌شان کجاست، زمان متفاوت درک می‌کنند، به این معنی است که وقتی به دنیای قابل سکونت آینده آینده پا می‌گذارند، چند دقیقه در آنجا برابر با هفته‌ها یا یا ماه‌ها یا سفینه است. در همین حال، روی زمین، همه در حال پیر شدن و از دست دادن امید هستند. در چنین شرایطی حتی مبادلات خسته از خانه بسیار مهم می شود: قبل از بحث در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود باید دو بار فکر کرد، زیرا در حالی که در حال حاضر مشاجره می شود، یا یا یا یا تنها از نوعی آسیب دیدن می کنید. می شوند، یا پژمرده می شوند و می میرن. ‏

جهت دانلود فیلم Interstellar با زیرنویس فارسی به لیست ، مرجع دانلود سریال و انیمه مراجعه کنید و از آن لذت ببرید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا