اخبار روز سینما

مصاحبه جنجالی مهناز افشار + {فیلم}

اعتراف بی شرمانه مهناز افشار که گفت من حاضرم در صحنه های 18+ با جون و دل بازی کنم! در رسانه های داخلی بسیار جنجال به پا کرد که در ادامه فیلم مصاحبه مهناز افشار را در اختیار می‌گذاریم.

مصاحبه ی جنجالی مهناز افشار در خارج از صحنه که صحنه های عاشقانه را بازی می کنم واکنش بسیاری از کاربران یوتوب برانگیخت. در ادامه با خبر مصاحبه‌ای جدید از مهناز افشار بازیگر مشهور ایرانی در خارج از ایران همراه ما بمانید.

مصاحبه جنجالی مهناز افشار

مصاحبه بی شرمانه مهناز افشار در خارج از کشور

فیلم اعتراف بی شرمانه مهناز افشار حاضرم صحنه ناجور بازی خیلی جنجالی شد. فیلم مصاحبه مهناز افشار درباره بازی در صحنه های عاشقانه که در اینستاگرام منتشر شده است . فیلم منتشر شده از مصاحبه مهناز افشار و اذعان بازیگر زن سابق سینمای ایران بازی در صحنه های عاشقانه در پیشنهاد بازیگری بازتاب گسترده ای در اینستاگرام به همراه همراه داشت.

فیلم کامل مهناز افشار که در آن گفته پورن بازی می‌کنم غوغا به پا کرد.

در این شور و اشتیاقی که در پاسخ مهناز به این پرسش می‌گوید این است که اگر مجری درباره بازی در فیلم‌های پورن هم می‌پرسد این بازیگر زن سابق شاید نه با آشتیاق اما با اکراه قبول می‌کند.

مهناز افشار دیگر کمتر کسی در ایران وجود دارد که از فساد اخلاقی او بی باشد، چنان عطشی برای در صحنه‌های عاشقانه فیلم‌های سینمایی دارد که پیشنهادها برای بازیگری بازیگری در هالیوود قرار می‌گیرد.

حال آن‌که اشتیاق ممکن است بازیگر ۴۵ ساله به صنعت پورن بکشد، که شاید لوکیشن آن باغ ویلاهای اما درآمدش دلاری نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا