اخبار روز

مشکل جدید ثبت نام کنندگان خودرو / نقص سیستم همچنان ادامه دارد!

 دومین مرحله برای شرکت در مرحله دوم فروش تلفیقی خودرو از صبح دیروز (چهارشنبه 3 خرداد) برای متقاضیان واجد شرایطی است که قبل از موعد مقرر نسبت به مسدود کردن حساب بانکی و وجوه مورد نیاز خود اقدام کرده و به تایید آن رسیده است. بانک و سیستم. علاقه مندان از دیروز (تا چهارشنبه هفته آینده) هشت روز فرصت دارند تا پنج خودروی مورد نظر خود را ثبت کنند، سایت سامانه باید از روز قبل فعال شود تا مشتریان بتوانند پنج خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند و در لیست انتظار یا اولویت خرید ملی قرار گیرند. خودروها باید بر اساس لیست انتظار باشند.

اما نکته قابل تامل این است که پس از گذشت بیش از 24 ساعت که سایت باید راه اندازی می شد و مشتریان مشغول خرید بودند، همچنان خاموش است و بسیاری از مشتریان با این خبرگزاری تماس گرفته و ادعا کرده اند که حتی نمی توانند وارد سایت شوند. سایت سیستم؛ اگر بخواهند خودرو انتخاب کنند چه می شود؟این اختلال احتمالا به دلیل بار ترافیکی زیاد و تعداد متقاضیان زیاد است.تاثیر ثبت نام در اولویت بندی تخصیص ماشین خیر، متقاضیان نگران نباشند و در ساعات و روزهای آینده اقدام کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا