اخبار روز سینما

مشکلات عجیب پریانکا چوپرا با معشوقه هایش در نوجوانی!

پریانکا چوپرا، مدل و هنرپیشه هندی، در مورد مبارزات خود برای شهرت در دوران نوجوانی و نحوه برخورد پدرش با پسرانی که او را طرفداری می کردند، صحبت کرده است.

به پی ام آپلود: پریانکا چوپرا در مصاحبه اخیر خود در مورد مسائل شهرت جهانی در سن 16 سالگی و نحوه برخورد با طرفداران صحبت کرد.

پریانکا چوپرا جوناس بازیگر و مدل 40 ساله فاش کرد که پدرش در دوران نوجوانی برای محافظت از او میله های فلزی روی پنجره اتاق خوابش گذاشته است.

از آنجایی که پریانکا از سنین پایین در بین کودکان محبوب بود، پدرش که متأسفانه در سال 2013 درگذشت، اقدامات جالبی برای محافظت از دخترش انجام داد.

پریانکا اعتراف کرده است که وقتی در سن 12 سالگی به آمریکا نقل مکان کرد و چهار سال بعد به هند بازگشت، بسیار تغییر کرد و با آنچه پدرش انتظار داشت بسیار متفاوت بود.

پریانکا چوپرا در حین حضورش در برنامه هاوارد استرن افزود: وقتی به هند برگشتم در شهر کوچکی زندگی می کردم، با این حال، درست مانند دوران دبیرستان در آمریکا، جذب پسرها شدم.

آبروی پریشان بازیگر زن در جوانی!!

پریانکا سپس حادثه ای را که منجر به نصب میله های فلزی در بیرون شد، توضیح داد:

یکی از این پسرها یک شب به بالکن اتاق من پرید. به همین دلیل پدرم میله‌ها را بیرون اتاقم نصب کرد. شلوار جین و تی شرت‌هایم نیز توسط او مصادره شد. ”

او ادامه داد: من یک راننده شخصی داشتم که مرا به همه جا می برد. پدرم خیلی ترسیده بود. بعد از همه این اتفاقات، حرفه مدلینگ من شروع شد. “من واقعا برای پدرم متاسفم.”

این بازیگر همچنین درباره قوانینی که پدرش پس از بلوغ برای او وضع کرده بود صحبت کرد.

پریانکا اعتراف کرد که در ابتدا قوانین را درک نمی کرد. پریانکا چوپرا در جمشدپور، شهری بزرگ در هند به دنیا آمد. پدر و مادرش پزشک بودند و او یک برادر دارد.

پریانکا در سال 2000 که تاج دوشیزه هند و دوشیزه جهان را به دست آورد، در سن بسیار کم به شهرت رسید.

او به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هند شناخته می شود و جوایز متعددی از جمله جایزه ملی فیلم هند را دریافت کرده است.

پریانکا به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار مجله تایم و قدرتمندترین زن جهان توسط مجله فوربس انتخاب شده است.

این ستاره هندی در سال 2018 با خواننده پاپ نیک جوناس ازدواج کرد. این زوج اولین فرزند خود را از طریق رحم اجاره ای در ژانویه 2022 به دنیا آوردند.

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/مشکلات-عجیب-پریانکا-چوپرا-با-معشوقه-ها/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا