اخبار روز سینما

مشخصات دقیق آیدا راستگو خواننده صدای برتر [+آیدی اینستاگرام]

اگر شما هم دوست دارید که مشخصات دقیق آیدا راستگو خواننده صدای برتر را بدانید، پیشنهاد می‌کنیم برای بیوگرافی دقیق آیدا راستگو خواننده صدای برتر همراه بمانید.

رزومه آیدا راستگو خواننده مسابقه وویس آف پرشیا از زمانی که در این برنامه شرکت کرد برای کاربران بسیار جالب است. توجه شما را به بیوگرافی آیدا راستگو خواننده صدای برتر جلب می کنیم.

مشخصات دقیق آیدا راستگو خواننده صدای برتر

بیوگرافی و پیج ایسنتاگرام خانم راستگو خواننده صدای برتر

آیدا راستگو خواننده خوش صدا که به مرحله برخورد در روز روز مهرماه سال 1384 بدنیا آمده است و 17 سال سن دارد. آیدا دختر ایرانی- آلمانی است در آلمان بدنیا آمده است. آیدا از موسیقی عاشقانه و از تا الان به نواختن پیانو به صورت حرفه ای مشغول است.

آیدا علاوه بر نوازندگی به کارهاییمان تنظیم آهنگ و ترانه سرایی است. او در سن 18 سالگی وقتی در لیلا فروهر حضور داشت سی دی اش به خانم فروهر می دهد حالا حالا چند سال بعد به عنوان یک خواننده حرفه ای در برنامه The Voice of Persia شرکت کرده است.

برای دیدن اجرای آیدا راستگو در مرحله ضربه فنی صدای برتر لینک زیر را لمس کنید

اجرای مرجله فنی آیدا راستگو

پیج اینستاگرام آیدا راستگو

بیوگرافی آیدا راستگو

آیدا راستگو در روزهای آخر مرحله آزمون نبرد و ضربه فنی را پشت سر گذاشته است. آیدا در این برنامه طرفداران زیادی پیدا کرده است. جات است بدانید قد آیدا راستگو 166 سانتی متر است. برای دسترسی به پیج اسنتاگرام آیدا راستگو به نشانی ayda.rastgoo.oficial@ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا