اخبار روز

مشاغل بدون تاریخ انقضا کدام ها هستند؟/ این مشاغل همیشه پرتقاضا هستند

جستجو و تحقیق وظیفه اصلی شما برای انتخاب یک شغل سخت خواهد بود. آگاهی از نرخ رشد احتمالی یک رشته تحصیلی با مشاهده روند رشد فارغ التحصیلان آن و همچنین آگاهی از روند اشتغال در مشاغل مختلف و میزان آن. رشد در آن شغل، آنها می توانند به شما کمک کنند تا به سرنخ های عالی دست پیدا کنید. به طور کلی انتخاب شغل مناسب نیازمند سنجیدن آینده و حال است. اگر به دنبال شغلی هستید که تقاضای زیادی داشته باشد یا آینده خوبی داشته باشد، کاریابی شما را آسان کرده و فرصت های شغلی زیادی را برای شما فراهم می کند. برای آشنایی با پرتقاضاترین مشاغل بازار ایران می توانید این مقاله را مطالعه کنید. ادامه هید. نگاه کردن به تبلیغات در سایت های کاریابی مانند ایران ما استعدادها را انتخاب می کنیم، بیشترین تقاضا را داریم و می خواهیم آنها را با شما به اشتراک بگذاریم.

این مشاغل در صنایع مختلفی هستند، بنابراین می توانید شغلی متناسب با علایق و مهارت های خود پیدا کنید. شش گروه کارگری که در حال حاضر بیشترین تقاضا برای اشتغال را دارند عبارتند از: فروش و خدمات پس از فروش، بازاریابی/تبلیغات/تحقیقات بازار و برندسازی، حسابداری/حسابرسی و بیمه، مهندسی/کنترل پروژه و مدیر پروژه، مهندسی/تولید و بهره برداری و در نهایت، فن آوری برنامه نویسی و توسعه نرم افزار/اطلاعات پرتقاضاترین گروه کاری: فروش و خدمات پس از فروش. با بررسی آگهی های استخدام در سایت ایران تلنت به این نتیجه رسیدیم که عناوین شغلی در زمینه فروش شامل کارشناس فروش، کارشناس می باشد.

خدمات پس از فروش و مدیر فروش بیشترین عناوین شغلی در آگهی های استخدامی بوده اند. ضمنا عنوان شغلی نماینده علمی نیز در دست اقدام است. صنعت داروسازی و سلامتی استفاده می شود، یکی از پرتکرارترین عناوین شغلی آگهی های استخدامی در این گروه شغلی می باشد، آگهی های درج شده برای این گروه شغلی به بیش از 500 آگهی می رسد و یکی از مهم ترین دلایل این میزان تقاضا برای گروه فروش می باشد. وجود کالا یا خدمات در هر شرکتی برای عرضه است. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود آگهی‌های شغلی فروش بین سال‌های 2021 تا 2031 حدود 10 درصد رشد کنند که سریع‌تر از میانگین مشاغل دیگر است.

بازاریابی و تبلیغات: هنوز جزو رایج ترین پیشنهادات شغلی است

دسته دوم بیشترین آگهی های استخدامی به گروه شغلی بازاریابی و تبلیغات اختصاص دارد. با بررسی آگهی های استخدام در سایت ایران تلنت به این نتیجه رسیدیم که عناوین شغلی در زمینه بازاریابی و تبلیغات از کسانی که بیشترین تقاضای شغلی را دارند می توان به کارشناس بازاریابی و مدیر بازاریابی اشاره کرد. دنیای بازاریابی و تبلیغات دنیای رو به رشدی است و طبق پیش بینی ها، در حوزه بازاریابی تا سال 2026 باید انتظار رشد حدود 10 درصدی داشته باشیم، بنابراین حضور بیش از 500 نفر آگهی های استخدامی در این گروه شغلی نشان از تقاضای بالای این مشاغل دارد.

حسابداری و حسابرسی: یکی از الزامات هر کسب و کار

بخش مهمی از هر کسب و کار و موفقیت آن به حسابرسی و حسابداری مالی گره خورده است. در واقع باید توجه داشت که حضور حسابداران در هر کسب و کاری ضروری است و به همین دلیل است که یک شرکت نمی تواند بدون کمک حسابداران حرفه ای به فعالیت خود ادامه دهد یا بتواند خدمات ارائه دهد. حسابداران نقش بسیار مهمی در امور اداری، حسابرسی، امور مرتبط دارند. مالیات و مشاوره مالی دریافت کنید. به همین دلیل در بین آگهی های پیمانکاری شرکت، بخشی به امور مالی به ویژه حسابداری اختصاص دارد. با بررسی آگهی های استخدامی سایت ایران تلنت به این نتیجه رسیدیم که عنوان شغلی حسابدار جزو پر تکرارترین آگهی های استخدامی است. در واقع، بسیاری از شرکت‌ها در صنایع مختلف آگهی‌های شغلی برای حسابداران دارند و این می‌تواند به جویندگان کار کمک کند تا شغلی را انتخاب کنند که در آن استخدام همیشه در دسترس باشد. مدیر مالی یکی از پربازدیدترین عناوین در آگهی های استخدام کارگروه حسابداری در ایران تلنت است.

مهندسی و کنترل پروژه: رشته های بدون تاریخ انقضا

بررسی آگهی‌های استخدامی در سایت ایران تلنت نشان می‌دهد که گروه شغلی مهندسی و کنترل پروژه جزو شش گروه شغلی پرتقاضا در شرکت‌ها می‌باشد و بیشترین عناوین شغلی در آگهی‌ها شامل شرح وظایف این گروه شامل مدیر پروژه، کارشناس برنامه‌ریزی، هماهنگ کننده پروژه، مهندس مکانیک و مهندس برق بودن. وجود بیش از 300 آگهی استخدام در این مجموعه شغلی نشان می دهد که همچنان تقاضا برای استخدام افراد در رشته های مهندسی و مدیریت پروژه وجود دارد و نمی توان برای این مشاغل تاریخ انقضا در نظر گرفت.

مشاغل نرم افزاری و برنامه نویسی آینده

با نگاهی به آگهی های استخدامی درج شده در ایران تلنت متوجه نسبت بالای مشاغل برنامه نویسی در این آگهی ها و تقاضای بالای شرکت ها برای استخدام برنامه نویس در شاخه های مختلف می شویم. از جمله پرتقاضاترین شاخه های برنامه نویسی در بین آگهی های استخدام ایران تلنت می توان به توسعه دهنده بک اند، توسعه دهنده فول استک، توسعه دهنده وب، مدیر پایگاه داده و توسعه دهنده ارشد فرانت اند اشاره کرد. روند درج آگهی استخدام برنامه نویسان چه در ایران و چه در جهان روند رو به رشدی دارد و به نظر می رسد این روند همچنان رو به رشد باشد. با توجه به اینکه در آینده بسیاری از برنامه نویسان ارشد بازنشسته خواهند شد و فناوری های جدید و نوظهور معرفی خواهند شد. جهان برای همگام شدن با تغییرات جدید به برنامه نویسان متخصص نیاز دارید.

آخرین کلام

برای انتخاب شغل باید به تقاضای هر شغل در حال و آینده توجه کرد. بسیاری از مشاغل در آینده ناپدید خواهند شد و برخی دیگر به رشد خود ادامه خواهند داد. بررسی این آگهی های شغلی و همچنین تقاضای کار از سوی شرکت ها به شما کمک می کند تا بهترین مسیر را برای آینده خود انتخاب کنید.


Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/مشاغلی-که-همیشه-مورد-تقاضا-هستند/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا