اخبار ورزشی

رستوران جدید مسی که به خاطر قیمت هایش، مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفت!/ عکس

اینفلوئنسر اسپانیایی “مونیکا موران” از رستوران “هینچا” مسی واقع در هتل پنج ستاره “میم” بازدید کرد. مونیکا کلیپی از سفر خود به این رستوران را با 9.4 میلیون دنبال کننده خود در TikTok به اشتراک گذاشت. این ویدیو با 13.8 میلیون بازدید در فضای مجازی منتشر شد. مونیکا گفت: «ما یک پیتزا سفارش دادیم که واقعاً خوب بود. “آنها آمدند تا گوشتی را که قرار بود برای ما درست کنند به ما نشان دهند و حقیقت این بود که 10 از 10، باورنکردنی بود.” در پایان، این گروه تصمیم گرفتند به افتخار هفت توپ طلای این فوتبالیست، دسر توپ فوتبال خود را سفارش دهند. مونیکا این آب نبات را “ترکیبی بسیار عجیب” توصیف کرد. او افزود: “اگرچه بسیار زیبا بود، اما فقط خامه، بادام زمینی، ذرت بو داده و گل ختمی داخل آن بود.”

رستوران جدید مسی که به خاطر قیمت هایش، مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفت!/ عکسرستوران جدید مسی که به خاطر قیمت هایش، مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفت!/ عکس

رستوران جدید مسی که به خاطر قیمت هایش، مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفت!/ عکس

اما طرفداران از قیمت ها شوکه شدند. یکی می گوید: «ماکارونی 21 یورو قیمت دارد… آیا مسی خودش درست می کند؟» دیگری خاطرنشان کرد: اگر مسی غذای من را سر میز نیاورد و روبروی من ننشیند، من چیزی نمی خورم. سومی نوشت: خانه مادربزرگم را می فروشم. یکی دیگر از طرفداران به شوخی گفت که هزینه آن معادل “دو کلیه، هشت ریه و دو قلب” است.

تصاویر بازدید مسی از رستوران Salt Bay در دبی پس از دیدار این دو در فینال جام جهانی سال گذشته منتشر شد. سرآشپز مشهور به دلیل آزار مسی برای گرفتن سلفی در زمین پس از قهرمانی آرژانتین مورد انتقاد قرار گرفت. ویدئویی از این سرآشپز ترکیه ای که نام اصلی او نصرت گوکچه است، حداقل دو بار از کتف مسی گرفت تا او را مجبور به گرفتن عکس سلفی کند که در نهایت مسی حاضر شد با او عکس بگیرد.

رستوران جدید مسی که به خاطر قیمت هایش، مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفت!/ عکس

با این حال، این اولین باری نبود که آنها با هم ملاقات می کردند. در سال 2018، مسی به همراه همسرش آنتونلا روکوزو و دوستشان در رستوران گوکچه در دبی دیده شد. سالتبی از مسی دعوت می کند تا به استیک خود نمک بزند. سپس یک تکه گوشت در دهان مسی می گذارد. او و مسی همچنین با پل پوگبا که همان شب به رستوران رفته بود عکس گرفتند.

رستوران جدید مسی که به خاطر قیمت هایش، مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفت!/ عکس

رستوران‌های Salt Bay به خاطر قیمت‌های فوق‌العاده بالا، به‌ویژه استیک‌هایشان معروف هستند.

  • رستوران جدید مسی که به خاطر قیمت هایش، مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفت!/ عکس

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا