اخبار روز

مسیر جنوب به شمال جاده کندوان به مدت دو روز بسته است

به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ در سطح جاده، مسیر جنوب به شمال محور کرج – کندوان از جاده 2 به 3 تغییر مکان داد. اردیبهشت ماه ماه برای نصب شبکه از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر به مدت 2 روز بسته خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: مسیر جنوب به شمال محور کرج – کندوان برای دومین تا سومین روز به دلیل عملیات عمرانی مسدود شد. اردیبهشت ماه این ماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، علی زندی فر روز شنبه گفت: به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ در سطح جاده، مسیر جنوب به شمال کرج – کندوان انجام شد. محور جابجا شده است.” از 2 تا 3 بسته خواهد بود. اردیبهشت ماه این ماه شامل 2 روز از ساعت 9 صبح تا 15:00 برای انجام کار نصب شبکه می باشد.

وی افزود: اولین نقطه نصب توری در خندق های ریزشی منطقه سه راهی کندر خواهد بود و در این پروژه 15 هزار متر مربع توری نصب می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز بیان کرد: این بسته شدن جاده ممکن است طی روزهای آینده تمدید شود و در صورت تمدید مسدودی به اطلاع خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان می توانند برای اطلاع از وضعیت فعلی جاده ها با سامانه 141 تماس گرفته و در این مدت از مسیرهای جایگزینی که برای سفر به شمال کشور در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا