اخبار روز سینما

مستند «سلاح ایرانی» از شبکه مستند پخش می‌شود! [+جزئیات]

رونمایی مستند سلاح ایرانی ؛ مدیر گروه روایت فتح در مراسم رونمایی از مستند سلاح ایرانی ایرانی از تولید مستند جزایر ایرانی در آینده نزدیک خبر داد.

مجموعه مستند «سلاح ایرانی» به کارگردانی داود درباره توانمندی‌های نظامی ایران از شبکه مستند پخش می‌شود. در ادامه مطلب با خبر پخش کنید مستند سلاح ایرانی همراه ما بمانید.

رونمایی مستند سلاح ایرانی

  • زمان پخش مستند سلاح ایرانی

به گزارش منابع خبری:

قسمت های پنجگانه مجموعه سلاح ایرانی که با توانمندی های شناوری ارتش، توانمندی های شناوری سپاه توانمندی های موشکی – دریایی ارتش و، پدافند هوایی و توانمندی های بالستیک تولید می شوند، از شبکه مستند سیما به درآمدها می رسد و سپس از شبکه های دیگر سیما پخش می شود.

این مجموعه مشترک سپاه پاسداران انقلاب، ارتش جمهوری اسلامی و وزارت، طی یک سال ساخته شده است. این مجموعه قسمتی، مرحله نخست از مجموعه مستند سلاح‌های ایرانی ایرانی است، دوم، مستندهایی با تصاویر جدید منتشر نشده درباره مجموعه‌های جدیدتر دفاعی ایران ایران بود. مجموعه مستند «جزایر ایرانی» از هفته جاری کلید خواهد خورد. این مستند فاز نخست به مجموعه جزایر نازعات (جزیره ابوموسی، بزرگ، تنب کوچک و سیری) خواهد پرداخت.

تفاوت این مستند با مستنداتی که از ایرانی ساخته شده است، توجه به زیست بوم، حماسه‌های محلی، و مسائل اقتصادی و مسائل مربوط به این دست بوده است و تلاش می‌کند از اقلیم‌گردی صِرف صِرف و قابلیت‌های گردشگری، فراتر انجام شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا