اخبار روز سینما

مستند استن لی در سال 2023 منتشر خواهد شد

فیلم لبخند (لبخند 2022) که اولین «پارکر فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین فین ” این فیلم روز جمعه اکران خودش را با فروش ۸٫۲ میلیون دلاری آغاز کرد. این فیلم هزین ساختی ۱۷ میلیون دلاری داشته است.

این فیلم «پارامونت پیکچرز» داستان دکتر کوتر را روایت می کند که می بیند یک حادثه غیر و دلخراش در ارتباط با یک بیمار اتفاقات ترسناکی را تجربه می کند که نمی تواند برای آن توضیحی پیدا کند. رز برای از ترسناک آمده و ماندن باید با گذشتۀ پر دردسر خود رو به رو بشود.

بر اساس گزارش «پست‌ترک» نزدیک به ۷۰ درصد از بینندگان این فیلم در سنی بین ۱۸ تا ۳۴ سال بوده است. این از قومیت های موجود نیز بوده اند بین می شوند از درصد سفید پوست، ۳۲ درصد لاتین، ۱۶ درصد سیاه پوست و ۱۲ درصد آسیایی آسیایی و.

در جای دیگری از جدول باکس آفیس این هفته فیلم نگران نباش عزیزم (نگران نباش عزیزم 2022) ساخت اولیویا وایلد افت مخاطب شدیدی داشت. این فیلم «نیو لاین» در 4121 سینما و در روز جمعه 4/4 میلیون دلاری به فروش رسید که فروش آخر هفته فیلم را به 7,3 میلیون دلار رساند، این فیلم در مجموع 42 کاهش فروش داشت و به این میزان رسید. این مجموع فروش داخلی این فیلم در ۱۰ روز اول اکرانش به ۳۲٫۸ میلیون دلار رسید.

و اما فیلم محصول «ترایستار پیکچرز» یعنی شاه زن (The Woman King 2022) که در سینما اکران شد و در این ۷ میلیون دلار فروش داشت که با توجه به فروش هفته، این فیلم درحال تجربه یک کاهش فروش ۳۶۳۶ درصدی در هفته بود. این فیلم سومین هفتۀ اکرانش جمعاً ۴۷ میلیون فروش داشته و در رتبه جدول قرار می گیرد.

و فیلم «یونیورسال پیکچرز» فیلم (برادران 2022). این فیلم سینمایی است که در هالیوود با همجنس گرایی ساخته می شود در پشتش یک شرکت بزرگ فیلمسازی قرار دارد. این فیلم روز جمعه 1 , 8 میلیون دلار داشت که این فیلم بعد از اکران در 3350 دلار به 4,8 میلیون دلار فروخته شد. این فیلم هزین ساخت ۲۲ میلیون دلاری داشته است.

این فیلم بعد از اولین نمایش جهانی خودش رو. 95 درصد نقدهایی که از این فیلم بر روی سایت راتن توموز قرار گرفته اند مثبت باوده.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا