اخبار روز سینما

مسابقه حامد آهنگی با خواننده معروف ; حامد آهنگی هندی رقصید [+ویدیو]

رقص هندی حامد آهنگی جنجالی شد. وی در برنامه هندی رقصید. در ادامه برای تماشای ویدیویی از مسابقه حامد آهنگی با خواننده معروف همراه ما باشید.

حامد اهنگی هندی رقصید. ویدیویی این روزها به دست میچرخد که رقابت حامد آهنگی با احمد سعیدی را نشان می دهد. مسخره بازی حامد آهنگی در رقابت احمد سعیدی غوغایی شده است. جهت دیدن ویدیویی مسابقه حامد آهنگی با خواننده معروف ما را دنبال کنید.

ویدیو : واکنش شرکت کننده برنامه تی آن تی نسبت به مسخره شدنش توسط حامد آهنگ ی

مسابقه حامد آهنگی با خواننده معروف ; حامد آهنگی هندی رقصید

آقای بازیگر هندی رقصید

با ویدیویی که از حامد آهنگی بازیگر و مجری تلویزیون و نمایش خانگی پخش می شود، شاد بودن او را در برنامه جوکرتایم نشان می دهد. این ویدیو سر و صدا به پا کرد. چرا که آهنگی مانند موزی ویدیو احمد سعیدی هندی رقصیده است.

ویدیو : مسخره کردن صحبت های خانوم توسط حامد آهنگی

وی در این سال به دعوت خیلی از ارگان های دولتی و خصوصی برای اجرای نمایش به شهرهای مختلف کشور رفته است. با وجود اینکه شوخی های حامد آهنگی مناسب قاب تلویزیون نبود اما اوخیلی زود خ ود را با این رسانه وفق داد. از سال 1395 در خندوانه کمدین ثابت بود.

ویدیوی رقص بامزه حامد آهنگی در رقابت با احمد سعیدی

ادامه رقص حامد اهنگی:

حامد آهنگی در 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی متولد شده، بازیگر و مجری است. در مقطع لیسانس تحصیل کرده و دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون دارد. که از بازیگری شروع کرد حالا در نویسندگی و اجرای فعالیت دارد.

شوخی حامد آهنگی با خانوم شرکت کننده جنجال به پا کرد [+ویدئو]

آهنگی حامد در سال 1386 وقتی 28 ساله با خانم «صفورا آغاسی» از بازیگران سابق تئا تر اهل گیلان ازدواج کرده بود این زوج هنری در یک کار مشترک باهم آشنا شدند و سپس از دواج کردند که این ازدواج تنها یک پسر بنام «آراد» بود. ” است که سال 1392 به دنیا آمد.

وی درمورد ورودش به سینما گفت:

من تجربه اولین بازیگری ام در سینما را سال 1398 با فیلم «چند میگیری گریه کنی 2» تجربه کردم که این فیلم 14 سال بعد از قسمت اول ساخته شد. در این فیلم نقش روضه خوان را بازی کردم که فکر می کنم کار خوبی از آب درآمده است

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا