اخبار ورزشی

دلیل گله محمد موسوی از مسئولان ورزشی چیست؟!

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از اینکه مسئولان ورزش کشور حمایت لازم را از این تیم ندارند گلایه کرد.

به گزارش پی ام آپ ، سیدمحمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) این تیم گفت: حدود 45 روز است که تمرین می کنیم و دو بازی تدارکاتی هم انجام داده ایم. بازیکنان تلاش زیادی کردند و 80 درصد آماده هستند اما آمادگی کامل برای مسابقات را ندارند. قرار گرفتن در شرایط رقابتی متفاوت است.

کاپیتان تیم ملی والیبال ادامه داد: متأسفانه لیگ والیبال ایران خیلی زود به پایان می رسد و این مشکل در آمادگی تیم ملی تا قبل از شروع لیگ ملت ها تاثیر زیادی خواهد گذاشت. علاوه بر این مصدوم و غایب هم داریم. تیم ایران مثل لهستان نیست که 25 بازیکن در سطح جهانی دارد. میلاد عبادی پور، علی اصغر مگدار و مسعود غلامی غایب هستند و میشم صالحی نیز شرایط خوبی ندارد.

موسوی از حمایت هایی که از تیم می شود چندان راضی نیست و نارضایتی خود را اینگونه بیان کرد: نباید به دنبال بهانه باشیم و قطعا برای برد به میدان می رویم اما در شرایط سختی قرار داریم. تیم ملی والیبال ایران یتیم است. ما در گوشه ای از شهر تمرین می کنیم و مسئولان از ما حمایت نمی کنند.

وی ادامه داد: سفرهای طولانی و برخوردهای سختی در پیش داریم. امیدوارم از خارج از فدراسیون حمایت کنیم. فکر می کنم فدراسیون والیبال نباید مشکل مالی داشته باشد اما متاسفانه دارد.

ملی پوش والیبال ایران ادامه داد: تنها موضوعاتی که برای ورزش کشور مهم است دربی، جام حذفی و فوتبال است. البته باید تلاش کنیم خودمان دیده شویم اما مسئولان هم باید بدانند ورزش ایران فقط فوتبال نیست. مسئول ورزش کشور نباید بین رشته های مختلف تبعیض قائل شود.

موسوی در پایان گفت: امیدوارم نتایج مطلوبی کسب کنیم تا مسئولان حداقل به این بهانه با ما عکس یادگاری بگیرند. اگر هم نتیجه خوب نگرفتیم که همه بد و بیراه‌ها برای ما خواهد بود

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا