اخبار روز سینما

مرگ ملیندا دیلون نامزد اسکار در ۸۳ سال [+جزِئیات]

مرگ ملیندا دیلون بازیگر فیلم‌هایی از کلاسیک علمی تخیلی استیون اسپیلبرگ «برخورد نزدیک از نوع سوم سوم غیبت غیبت مالیس مالیس در سن سن مالیس مالیس مالیس مالیس مالیس».

به نقل از یاهو نیوز

درگذشت ملیندا دیلون بازیگر فیلم‌هایی از کلاسیک علمی آموزشی استیون اسپیلبرگ «برخورد نزدیک از نوع سوم درام غیبت غیبت مالیس مالیس مالیس مالی بدون مالیس مالی مالیس مالی سوم سوم سوم»

سابقه هنری ملیندا دیلون

ملیندا دیلون به خاطر در نقش جیلیان گیلر در فیلم «برخورد نزدیک سوم سوم در سال ۱۹۷۷ که نامزد اسکار برای بازیگر مکمل زن، مورد توجه قرار گرفت و دومین نامزدی بازیگر نقش مکمل را در سال ۱۹۸۲ برای بازی بازی در بازی در سال ۱۹۸۲. در در در در در در در در در در ترزا در فیلم «غیب مالیس» ساخته «سیدنی پولاک» دریافت کرد. وی در ۱۹۷۷ برای حضور در اولین فیلم سینمایی‌اش عنوان جهشی با افتخار نامزد جایزه گلدن گلوب نیز بود.

این بازیگر در فیلم کلاسیک کلاسیک داستان کریسمس کریسمس کریسمس کریسمس کریسمس کریسمس کریسمس کریسمس کریسمس کریسمس کریسمس کریسمس فیلم های «مگنولیا» ساخته «پل توماس اندرسون» ۱۹۹۹ و «هارتلند» در سالی از جدیدترین فیلم‌های بودند که «ملیندا دیلون» در آن ایفای نقش کرده بود.

دیلون حرفه خود را به عنوان بازیگر صحنه و کمدین در نمایش “شهر دوم” در شیکاگو آغاز کرد. در نمایش اصلی ادوارد آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی آلبی، ۱۹۶۲ ۱۹۶۲ ۱۹۶۲ ‘ «اول آوریل» در سال ۱۹۶۹ اولین فیلم بلند او بود. «دیلون» در تلویزیون شاهد بازی در سریال‌های «بنانزا»، «منطقه گرگ و میش» و «نظم و قانون» سال ۲۰۰۵ در کارنامه‌ای بود.

پایان کار و خداحافظی ملیندا دیلون از دنیای بازیگری

این بازیگر بار در درام خانوادگی کانادایی «هارتلند» بازی و در سال ۲۰۰۷ از دست بازیگران. به همین دلیل در نقش خودش در ادامه «داستان کریسمس» ظاهر نشد و جولی هاگرتی این رار نقش کاردرش. ملیندا دیلون سر انجام در تاریخ ۹ ژانویه سال ۲۰۲۳ از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا