اخبار روز سینما

مرگ ملیسا در سریال خواهر و برادرانم بعد از وداع Harika با Kardeşlerim

مرگ ملیسا در سریال خواهر و برادرانم با بازی داملاسو ایکیزاوغلو (Damlasu İkizoğlu) حقیقت دارد؟ ماجرای سریال Kardeşlerim از چه قرار است؟

مرگ ملیسا در سریال خواهر و برادرانم

داملاسو ایکیزاوغلو (Damlasu İkizoğlu) که با ملیسا در سریال خواهران و برادرانم توجه می‌کند، از جمله‌هایی که مخاطبان کنجکاو هستند آیا او در این سریال جان خود را از دست داده است یا خیر خیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جدایی بازیگر سریال خواهران و برادرانم ; وداع Harika با Kardeşlerim

پس از شخصیت قدیر، ادعا می شود که ملیسا با بازی داملاسو ایکیزاوغلو با سریال خداحافظی خواهد کرد. این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

سفر من با کاراکتر ملیسا تا اینجا بود! چه می شود گفت؟ خیلی قشنگ دیوونه شدیم. ماجراجویی خیلی خوب بود برای من. تشکر بی‌پایان از کارگردان محبوبم که این نقش زیبا را به من امانت داد. خیلی خوشحالم از بودن شما عزیزانم (اشاره به چند بازیگر سریال). خوشحالم که در این خانواده عضو بودم، دم همه گرم 🙂

دانلود سریال خواهران و برادران با دوبله فارسی + زمان پخش از شبکه جم سریز

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خواهران و برادران (Kardeşlerim) + [خلاصه داستان]

بیوگرافی داملاسو ایکیزاوغلو

بیوگرافی داملاسو ایکیزاوغلو

بازیگر سینما و تلویزیون است و 1.68 قد اوست. داملاسو در 8 جولای 1998 در آنتالیا به دنیا آمد. پس از التحصیلی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه ، آموزش بازیگری را در مرکز هنری Müjdat Gezen گذراند. .

داملاسو ایکیزاوغلو بازیگری خود را از سال 2018 با فیلم Mirasyedi آغاز کرد در سریال بابل در نقش بوسه بازی نمود. بعد از پایان سریال بابل در سریال خواهران و برادران من بازی داشت.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/مرگ-ملیسا-در-سریال-خواهر-و-برادرانم-بعد/
  • بازیگر نقش ملیسا در خواهران و برادرانم

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا