اخبار ورزشی

مرگ مشکوک بازیکن تیم ملی ایران در دامغان / داستان مرگ دونده ایرانی

به گزارش پی ام آپ، زهرا برناکی ملی پوش و صاحب 6 مدال دوومیدانی کشوری و پاراآسیایی جاکارتا 2018 ساعت 17 روز گذشته از یک ساختمان چهار طبقه سقوط کرد و به شدت مجروح شد و دچار شکستگی های متعدد شد. پزشکی سمنان مرکز و با اعزام نیرو از این مرکز به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شد.

رسانه های محلی گزارش دادند: برناکی که قهرمان دو و میدانی ایران و دارای افتخارات بین المللی بود بر اثر سقوط از ساختمان جان باخت.

این اتفاق برای ورزشکار 33 ساله دامغانی زمانی رخ داد که تلاش کادر پزشکی از جمله در مرکز استان سمنان برای نجات وی بی فایده بود.

برناکی پس از سقوط از طبقه پنجم ساختمانی در سمنان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شد. اما تلاش ها برای نجات او بی نتیجه ماند.

پیگیری ها نشان می دهد که هیچ اظهارنظر رسمی در مورد این حادثه اعلام نشده و علت سقوط این ورزشکار سرشناس دامغانی از ارتفاع مشخص نیست.

واکنش پلیس

فرمانده انتظامی استان سمنان توضیحاتی در خصوص درگذشت زهرا برناکی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا که شب گذشته بر اثر سقوط از ارتفاع درگذشت، ارائه کرد.

پس از انتشار خبر درگذشت زهرا برناکی، پارالمپیک تیم ملی پارادو و میدانی، شایعات زیادی مبنی بر مرگ مشکوک وی در رسانه های کشور دست به دست می شود، اما حقیقت چیست؟

سرهنگ اسدالله نکینی فرمانده انتظامی استان سمنان درباره علت فوت زهرا برناکی با تاکید بر اینکه تحقیقات پلیسی در خصوص نحوه فوت خانم برناکی همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: تحقیقات اولیه پلیس حاکی از خودکشی این ورزشکار است و فرضیه قتل هنوز ثابت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بررسی ها حاکی از اختلافات خانوادگی زهرا برناکی با همسرش است. وی خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج تحقیقات پلیسی تاکنون، خانم برناکی احتمالا با پرتاب خود از یک ساختمان چهار طبقه اقدام به خودکشی کرده است.

اقدامات درمانی این ورزشکار تا ساعت 19 با استفاده از تمامی دانشکده ها و ظرفیت های پزشکی انجام شد. اما همه این اقدامات درمانی به دلیل شدت جراحات بی نتیجه ماند و زهرا برناکی 33 ساله در شب ۶ خرداد 1402 درگذشت.

برناکی قهرمان استانی، کشوری و بین المللی تفنگ بادی و همسرش نیز عضو تیم چتربازی جمهوری اسلامی ایران و دارنده 10 مدال طلا و نقره کشوری در رشته جانبازان و معلولین است.

آنها در عدالت به مرگ زهرا برناکی رسیدگی می کنند

رئیس کل دادگستری استان سمنان: بیان قطعی مستلزم بررسی بیشتر است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان: شب گذشته زهرا برناکی یکی از ورزشکاران برتر کشور بر اثر سقوط از ساختمان چهار طبقه به شدت آسیب دید.

فرضیه های متعددی برای اعلام نظر صحیح در مورد فوت مرحومه زهرا برناکی وجود دارد، اما اعلام قطعی خودکشی، قتل یا وقوع حادثه مستلزم تحقیقات تکمیلی قضایی و پلیسی است و نباید بر اساس شبهات غیر قابل اعتماد باشد.

پرونده تحت نظر مقام قضائی ذیصلاح بوده و صدور دستورات قضایی لازم به مقامات تخصصی جهت تعیین علت فوت در دست بررسی است.

در صورت عدم منع انتشار به منظور رعایت شرایط قانونی جهت اعلام نظر نهایی در مورد علت فوت خانم زهرا برناکی، نتیجه تحقیقات منتشر خواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا