اخبار ورزشی

مربی تیم ملی بسکتبال به کشورش بازگشت

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، هاکان دمیر، سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران که 12 خردادماه وارد تهران شده، امشب برای پیگیری امور شخصی خود به ترکیه بازمی گردد. وی در سفر چند روزه خود به تهران ابتدا برای تماشای بازی فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم های کاله و شهرداری گرگان به آمل رفت. سرمربی تیم ملی بسکتبال ترکیه با جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال ایران دیدار و درباره مسائل و اهداف پیش رو گفتگو کرد.

برنامه ریزی مسیر جام جهانی و تعیین ترکیب کادرفنی تیم ملی بسکتبال در مذاکرات رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان با هاکان دمیر مطرح شده است. گزارش های غیر رسمی حاکی از آن است که سفر او به ترکیه یک هفته به طول می انجامد اما باید دید چه زمانی به تهران بازخواهد گشت.

به گزارش پی ام آپ، تیم های راه یافته به جام جهانی 2023 بسکتبال در تدارکات خود و با هدف حضور پرقدرت در جام جهانی، مسابقات تدارکاتی مربوطه را برنامه ریزی کرده و قصد دارند با حضور در مسابقات مختلف، برای رقابت های پیش رو آماده شوند. میادینی که تیم های آسیایی در این میان برجسته هستند نیز اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده اند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا